תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

בריטיש איירווייס מתכוונת לגבות דמי שירות בסך של 50 ו-150 דולר מהנוסעים

התאחדות סוכני הנסיעות וחברת התעופה הבריטית לא מצליחים להגיע להסכם בין הצדדים. אך ידוע כי בריטיש, ללא כל הסכם, גם תגבה מהנוסעים דמי טיפול החל מתחילת ינואר 2009, כאשר תפסיק לשלם עמלה לסוכנים.

Shutterstock Shutterstock
שופטת בית המשפט מחוז מרכז בפ"ת, אסתר שטמר, ביקשה אתמול שוב מהתאחדות סוכני הנסיעות וחברת התעופה בריטיש איירווייס לנסות להגיע לפשרה בין הצדדים. זאת בעקבות תביעת ההתאחדות נגד בריטיש איירווייס.

השופטת שטמר, נתנה לצדדים ארכה עד לשבוע הבא. אך משיחות בין שני הצדדים, עולה כי הם לא יצליחו להגיע להסכם. בריטיש איירווייס מתנגדת לחתום על הסכם כמו שהגיעו הסוכנים עם לופטהנזה, סווייס, אייר פראנס קלמ, כי מבחינת החברה הוא נוגד את החוק.

אך יחד עם זאת, בריטיש איירווייס כבר הודיעה בעבר לנוסעים של החברה ומתכוונת להודיע להם שוב כי מתחילת חודש ינואר 2009 מי שיזמין כרטיסי טיסה ישירות דרך החברה יצטרך לשלם 50 דולר עבור הזמנה במחלקת התיירים ו-150 דולר עבור הזמנה במחלקת העסקים. כך שמבחינה זו סוכני הנסיעות לא יקופחו.

בריטיש איירווייס צמצמה לאחרונה את שטח משרדיה בת"א ולחברה אין כל כוונה להתחיל להגדיל את מחלקת ההזמנות לקראת חודש ינואר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: