אא

שר התחבורה אישר לאל על להפעיל טיסה יומית רביעית לאילת

עד כה יכלה אל על להפעיל שלוש טיסות יומיות לעיר, לצד ארקיע וישראייר. עם זאת תורחב המגבלה בדבר איסור חלוקת כרטיסי טיסה חינם או בתנאים מועדפים לאילת, לטסים בקווים בינלאומיים של החברה, באופן שתחול על כלל לקוחות החברה בקווים הבינלאומיים.

Shutterstock Shutterstock
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, אישר היום לחברת אל על להפעיל טיסה יומית נוספת לכל כיוון בין נמל התעופה בן גוריון לאילת.

על פי האישור תוכל אל על להגדיל את קיבולת המושבים שלה לאילת מ-430 מושבים כיום ל-580 מושבים בכל כיוון ולהפעיל בסך הכל ארבע טיסות יומיות, במקום שלוש טיסות כיום.

בנוסף, השר כץ אימץ את המלצת רת"א להרחיב את המגבלה בדבר איסור חלוקת כרטיסי טיסה חינם לאילת, לטסים בקווים בינלאומיים של חברת אל על, באופן שתחול לא רק על חברי מועדון "הנוסע המתמיד" אלא על כלל לקוחות החברה בקווים הבינלאומיים.

החלטת השר התקבלה בתיאום עם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ולאחר שימוע בכתב שנערך לחברות ארקיע וישראייר, במסגרתו הציגה כל אחת מהחברות את עמדתה באשר להמלצות רת"א. מועד תחילת הפעלת הטיסה היומית הנוספת יקבע בין אל על לרשות שדות התעופה .

שר התחבורה ציין כי מינויה של חברת אל על כמוביל נקוב שלישי לאילת, הגביר את התחרות בין חברות התעופה הישראליות והביא לירידה במחירי הטיסה ולהגדלת מספר הטסים לאילת. מנתוני משרד התחבורה עולה כי בין החודשים אוגוסט 2010 - ינואר 2011 חל גידול של כ-121 אלף טסים לאילת, המהווים גידול של 24%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: