אא

עורכי הדין של ההתאחדות מרכזים את התביעות הכספיות של הסוכנים נגד לופטהנזה, סוויס ויונייטד

עורכי הדין מתכוונים לקיים אסיפה מיוחדת של סוכני הנסיעות, בה יפרטו להם את אפשרויות התביעה הכספית, כולל תביעות כספיות פרטניות כנגד חברות התעופה, כולל ריבית והצמדה. עו"ד רן קדם: "אנו סבורים כי מדובר בהישג משמעותי כנגד המהלך שנקטו חברות התעופה לביטול חובתן החוזית למתן גמול לסוכני הנסיעות".

Shutterstock Shutterstock
עורכי הדין של התאחדות סוכני הנסיעות, משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן, הודיעו לסוכני הנסיעות כי הם מתחילים בימים אלה, יחד עם משרד עו"ד דרור שטרום, לרכז את כל תביעותיהם הכספיות של סוכני הנסיעות כנגד חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ויונייטד, בעקבות פסיקת בית המשפט המחוזי מחוז המרכז בפ"ת, כי ביטול העמלות של חברות התעופה אינו חוקי.

עו"ד רן קדם ממשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, ציין כי לסוכני הנסיעות יש אפשרות להגיש תביעה לכל אורך תקופת ביטול העמלות, לפיצוי כספי כולל תוספת ריבית והצמדה לכל התקופה. כמו כן עו"ד קדם ציין במכתב לסוכנים, כי באפשרותם להגיש תביעות כספיות פרטניות כנגד חברות התעופה. כמו כן, מאפשרים לסוכנים להגיש תביעה באמצעות משרד עו"ד שמייצג את ההתאחדות או בבחירתם באופן אישי את העו"ד.

עורכי הדין מתכוונים בקרוב לקיים אסיפה מיוחדת של סוכני הנסיעות, בה יסבירו להם את הפרוצדורה הכרוכה בכך.

עו"ד קדם כתב עוד לסוכנים כי: "במסגרת פסק הדין, בית המשפט קבע באופן מפורש וברור כי הפחתת העמלה מ-7% ל-0% אינה עולה בקנה אחד עם דרישות הסכם ההתקשרות בין הצדדים ומהווה פעולה שלא בתום לב. בית המשפט קבע כי הודעת חברות התעופה על ביטול העמלה לסוכני הנסיעות בטלות, על חברות התעופה להימנע מפעולה המנוגדת להתחייבותן החוזית".

עו"ד קדם עוד מציין כי: "אנו סבורים כי מדובר בהישג משמעותי כנגד חברות התעופה לביטול חובתן החוזית למתן גמול לסוכני הנסיעות בעבור שירותי השיווק והמכירה על ידי סוכני הנסיעות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: