חידושי אל על: נוסעי מחלקת התיירים ישתתפו במכרז לשדרוג למחלקת העסקים
אל על מגבירה את המכירה הישירה. גובה ההצעה לשדרוג יהיה על פי שיקול דעתו של הנוסע. את ההצעה לשדרוג יהיה אפשר להגיש עד 14 יום לפני מועד הטיסה.
Shutterstock
חידושים מבית אל על. "אל על פלוס" מאפשר לנוסעי אל על להציע הצעה לשדרוג כרטיס הטיסה ממחלקת התיירים למחלקת העסקים.
אל על למעשה מגבירה את המכירה הישירה כפי שהבטיח המנכ"ל, אליעזר שקדי, בכנס יוטרוול.
גובה ההצעה לשדרוג יהיה על פי שיקול דעתו של הנוסע ולפי טווח מחירים המשתנה בהתאם ליעד הטיסה.
הנוסע יוכל לשדרג את הכרטיס באמצעות מערכת שדרוגים ייעודית הזמינה באתר אל על בממשק ניהול הזמנה, או באמצעות סוכן הנסיעות בקישור למערכת הנמצאת באתר אל על לסוכני הנסיעות AGENTNET .
את ההצעה לשדרוג ניתן להגיש עד 14 יום לפני מועד הטיסה. השדרוג נעשה ב-3 שלבים: שלב 1 – בחירת סכום ההצעה לשדרוג לקטע טיסה או לכל מסלול הטיסה באל על, שלב 2 – הזנת פרטי כרטיס אשראי של הלקוח, שלב 3- מסך מסכם בו הלקוח יקבל פירוט הצעת השדרוג ואישור ההצעה. בסיום התהליך ישלח מייל אישור ללקוח על הגשת ההצעה. 30 שעות לפני מועד הטיסה וכ-48 שעות בימי מנוחה וחגים יקבל הנוסע הודעה לדואר האלקטרוני שלו, האם השדרוג התקבל או לא.
אל על למעשה מגבירה את המכירה הישירה כפי שהבטיח המנכ"ל, אליעזר שקדי, בכנס יוטרוול.
גובה ההצעה לשדרוג יהיה על פי שיקול דעתו של הנוסע ולפי טווח מחירים המשתנה בהתאם ליעד הטיסה.
הנוסע יוכל לשדרג את הכרטיס באמצעות מערכת שדרוגים ייעודית הזמינה באתר אל על בממשק ניהול הזמנה, או באמצעות סוכן הנסיעות בקישור למערכת הנמצאת באתר אל על לסוכני הנסיעות AGENTNET .
את ההצעה לשדרוג ניתן להגיש עד 14 יום לפני מועד הטיסה. השדרוג נעשה ב-3 שלבים: שלב 1 – בחירת סכום ההצעה לשדרוג לקטע טיסה או לכל מסלול הטיסה באל על, שלב 2 – הזנת פרטי כרטיס אשראי של הלקוח, שלב 3- מסך מסכם בו הלקוח יקבל פירוט הצעת השדרוג ואישור ההצעה. בסיום התהליך ישלח מייל אישור ללקוח על הגשת ההצעה. 30 שעות לפני מועד הטיסה וכ-48 שעות בימי מנוחה וחגים יקבל הנוסע הודעה לדואר האלקטרוני שלו, האם השדרוג התקבל או לא.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}