אא

אתיחאד איירווייס מחזקת אחזקותיה באייר ברלין

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות מחזיקה ביותר מ-29 אחוז ממניות החברה הגרמנית והפכה לבעלת האחזקה הגדולה ביותר. ההסכם בין החברות יביא לשיתוף פעולה ולהרחבת רשת הקווים.

Shutterstock Shutterstock
היום במפגש בברלין הודיעו ג'יימס הוגאן, מנכ"ל אתיחאד איירווייס, והרטמוט מהדורן, מנכ"ל אייר ברלין, על הגדלת אחזקתה של חברת התעופה של איחוד האמירויות באייר ברלין לכדי 29.21 אחוז.
ההסכם בין החברות יביא לשיתוף פעולה הדוק ברשת הקווים ובתוכניות הנוסע המתמיד.
אתיחאד איירווייס מתחייבת בהסכם להעביר לאייר ברלין תמיכה כספית של 255 מיליון דולר ב-5 השנים הקרובות, ובמסגרת ההסכם שני נציגים מטעמה יהיו חברים במועצת המנהלים של אייר ברלין.
הרטמוט מהדורן אמר: "השותפות האסטרטגית שלנו עם אתיחאד פותחת בפנינו הדמנויות עצומות לעתיד החברה...אחד המרכיבים החשובים בשותפות הוא הטיסות לאבו דאבי, שתהפוך לשער שלנו לאסיה ולאוסטרליה. ההסכם עם אתיחאד ישפר גם באופן דרמטי את אפשרויות טיסות ההמשך של הנוסעים שלנו בגרמניה, שווייץ, אוסטריה והמזרח התיכון".
ג'יימס הוגאן ציין כי ההסכם הוא אחד החשובים בהיסטוריה של אתיחאד איירווייס. "השותפות מרחיבה את רשת הקווים שלנו, נותנת לנו גישה ל-33 מיליון נוסעים חדשים, ומספקת לנו הזדמנות ממשית להתפתחות גלובאלית...יחד עם קבוצת אייר ברלין אנחנו מובילים יותר מ-40 מיליון נוסעים בשנה, מפעילים 233 מטוסים ומעסיקים 18,000 עובדים. ביחד שתי החברות מייצרות הכנסות של יותר מ-9 מיליארד דולר, ואנחנו מעריכים שכל אחת מהחברות תוסיף להכנסות שלה 35-40 מיליון אירו כבר בשנה הראשונה", אמר מנכ"ל אתיחאד איירווייס.
מוני בר, נציג אייר ברלין בישראל, אמר בתגובה להסכם החברה עם אתיחאד איירווייס: "למרות שזו חברה ערבית, אתיחאד היא חברה מתקדמת וליברלית, וההסכם יפתח בפני הנוסעים הישראלים מגוון אפשרויות, ואנחנו מצפים לגידול בפעילות אייר ברלין גם בקו לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: