אא

בהתאחדות מתכוונים להגיש עד סוף שבוע הבא תביעה נגד חברות התעופה שהורידו את העמלה ל0%

בעקבות פסק הדין בעניין לופטהנזה-סוויס, בהתאחדות סוכני הנסיעות כבר מכינים את התביעה נגד חברות התעופה: אייר פרנס-קלמ, אליטליה, איבריה, אייר קנדה, בריטיש מידלנד, צ'ך איירליינס ואוסטריאן איירליינס.

Shutterstock Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות מתכוונים להגיש תביעה מהירה נגד חברות התעופה שהורידו את העמלה ל-0% בעקבות פסק הדין בעניין לופטהנזה-סוויס ויונייטד.

המטרה של ההתאחדות היא להגיש את התביעה עד לסוף השבוע הבא, ועורכי הדין של ההתאחדות כבר עובדים עליה. בהתאחדות חיכו תקופה ארוכה עד שניתן פסק הדין, אשר קבע כי ביטול העמלות לא היה חוקי על מנת להגיש תביעה נגד חברות תעופה נוספות.

ברשימת החברות שאותם תתבע ההתאחדות נמצאות בין השאר: אייר פרנס-קלמ, אליטליה, צ'ך איירליינס, בריטיש מידלנד, אוסטריאן איירליינס ואיבריה שהודיעה אתמול כי תשאיר את העמלה עד לסוף מרץ 2012 למי מהסוכנים שיודיע כי לאחר מכאן הוא יוותר על קבלת העמלה. בנוסף, אייר קנדה שהורידה את העמלה ל-1% ולכאורה לא משלמת עמלה.

התביעה תוגש באמצעות ההתאחדות והסוכנים שהצטרפו לתביעה כבר לפני כשנתיים, בהתאם לייפוי כוח.

בהתאחדות מתכוונים לערוך בקרוב אסיפה מיוחדת עם היועצים המשפטיים, במהלכה ישמעו החברים הסבר מפורט וממצה על מכלול ההיבטים וההשלכות של פסק הדין בעניין לופטהנזה, סוויס ויונייטד, כמו גם התייחסות לשאלות ולמצבים המתעוררים בעקבותיו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: