אא

פנחס עידן נבחר ליו"ר וועד עובדי רש"ת

פנחס עידן, יו"ר וועד עובדי רש"ת: "אני שמח מאוד שעובדי רש"ת הגיעו לקלפי ובחרו. אני מודה להם על הבעת האמון בי ובכל מי שנבחר כחבר וועד. אני רואה חשיבות עליונה בשמירה על הקיים, בטיפוח המקצועי והאישי של כלל עובדי רש"ת".

ביום א' התקיימו בחירות לוועד עובדי רש"ת. הבחירות התקיימו לאורך כל שעות היום והתנהלו בצורה מסודרת וללא תקלות.

עובדי הרשות בחרו ביו"ר וועד העובדים המכהן, פנחס עידן לקדנציה נוספת. פנחס עידן מכהן כיו"ר הועד משנת 1986. עידן היה מתמודד יחיד. אחוז ההצבעה היה מעל 90%.

בשנה האחרונה רשם הוועד בראשותו הישגים גדולים ובהם ההסכם הקיבוצי והחלטה על הקמת שדה התעופה הבינלאומי החדש בתמנע באמצעות עובדי רש"ת.

פנחס עידן, יו"ר וועד עובדי רש"ת: "אני שמח מאוד שעובדי רש"ת הגיעו לקלפי ובחרו. אני מודה להם על הבעת האמון בי ובכל מי שנבחר כחבר וועד. ברצוני להודות בזאת לכל מי שטרח והכין את הבחירות ודאג שיערכו בסדר מופתי. דאגה לעובדים ולרווחתם נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות ואני מתכוון להמשיך ולפעול למען העובדים ברש"ת. אני רואה חשיבות עליונה בשמירה על הקיים, בטיפוח המקצועי והאישי של כלל עובדי רש"ת. אני רוצה לאחל הצלחה לנציגי הוועד מהסקטורים השונים. עובדי רש"ת בחרו צוות מוביל לשמש כחברי וועד ואני סמוך ובטוח כי גם בקדנציה הזו נמשיך לפעול להישיגים לטובת עובדי רש"ת בכל התחומים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: