אא

צ'ך איירליינס הפסיקה לגבות דמי טיפול על מכירת כרטיסי טיסה

סוכני נסיעות פנו ל'פספורטניוז' זועמים על כך שלציבור הרחב יותר זול להזמין ישירות בחברה. עפ"י אנשי החברה בת"א מדובר כנראה בעניין טכני בגלל השנה החדשה. מנהל המכירות של החברה דרש שנמתין עם הפרסום, אחרת הוא לא ישתף עימנו פעולה.

Shutterstock Shutterstock
סוכני הנסיעות זועמים על כך שחברת התעופה הצ'כית, צ'ך איירליינס, הפסיקה לגבות דמי טיפול למזמינים ישירות דרך האתר שלה. עד היום גבתה החברה דמי טיפול, וכך גם הסוכנים היו גובים דמי טיפול מהנוסעים כדי להרוויח על מכירת כרטיסי החברה.
סוכנים פנו היום ל'פספורטניוז' זועמים, כאשר גילו שהחברה הצ'כית הפסיקה לגבות דמי טיפול על מכירת כרטיסים באתר החברה. כך, למעשה, הסוכנים נפגעים מן העובדה שאינם מקבלים עמלה, ואף צריכים להתמודד עם אתר החברה, הזול יותר מן הסוכן, שגובה דמי טיפול.
גורמים בחברה הצ'כית בת"א טוענים, כי לא התקבלה כל הודעה רשמית מן החברה בצ'כיה, וכי יכול להיות שמדובר בעניין טכני, שלא עדכנו את המערכת, כי בישראל גובים דמי טיפול.
ניר גידרון, מנהל המכירות של החברה, דרש שלא נפרסם את הדבר ונחכה שאנשי החברה יחזרו מחופשת השנה החדשה. "עבדנו איתכם בעבר, ואם תפרסמו את המידע ולא תמתינו, לא נעבוד אתכם בעתיד", אמר. למרות האיום המפורש, מחובתנו המקצועית לפרסם את המידע הרלוונטי ולעדכן את סוכני הנסיעות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: