אא

אמריקן איירליינס תמשיך לחכור מידי גלובל כנפיים ליסינג את ששת המטוסים שלה

מנכ"ל כנפיים שלמה חנאל: "אנו מרוצים מהשלמת שלב נוסף בתהליך לפיו גלובל כנפיים ליסינג תמשיך בהחכרת כל המטוסים שלה המוחכרים כעת לאמריקן איירליינס ותקבל דמי חכירה המקובלים כיום בשוק".

Shutterstock Shutterstock
חברת גלובל כנפיים ליסינג מודיעה היום כי היא הגיעה להסכמה עקרונית עם חברת אמריקן איירליינס לפיה חברת התעופה האמריקאית תמשיך לחכור מידי גלובל כנפיים ליסינג את כל ששת המטוסים שהיא חוכרת כעת מידי החברה.
ההסכמה באה בהמשך להודעת אמריקאן איירליינס בסוף שנה שעברה על בקשה להגנה מפני נושים לפי פרק 11 בחוק האמריקאי והיא כפופה לאישור בית המשפט האמריקאי.

כמו כן, בהתאם להסכמה, תקופת 60 הימים לפי החוק האמריקאי, המוקצים לחברת תעופה להגיע להסדר עם המחכיר, תוארך בתקופה מוסכמת נוספת על מנת לאפשר לצדדים לסכם הסכם מפורט, אשר יהיה כפוף גם להסכמת הבנק אשר מימן את העסקה.

על פי ההסכמה, אמריקן איירליינס תחל בתשלום דמי חכירה לחברה בסמוך לאחר אישור בית המשפט את הבקשה והם יותירו בידי החברה מעט למעלה מ-50% מדמי החכירה החודשיים ששילמה אמריקן איירליינס לפני כניסתה להליך הגנה מפני נושים.

מנכ"ל כנפיים, בעלת השליטה בגלובל כנפיים ליסינג שלמה חנאל אמר: "אנו מרוצים מהשלמת שלב נוסף בתהליך לפיו גלובל כנפיים ליסינג תמשיך בהחכרת כל המטוסים שלה המוחכרים כעת לאמריקן איירליינס ותקבל דמי חכירה המקובלים כיום בשוק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: