אא

Laufer Aviation GHI קיבלה את הסמכת ISAGO

בכך הופכת לחברה הישראלית הראשונה העומדת בתקן הבטיחות והאיכות המחמיר לשירותי הקרקע.

Shutterstock Shutterstock
חברת Laufer Aviation GHI הודיעה אמש על קבלת תקן הסמכת הבטיחות המחמיר ISAGO מטעם איגוד חברות התעופה IATA, ובכך תהיה חברת שירותי הקרקע הישראלית הראשונה והיחידה המחזיקה בתקן המאשר כי נהלי החברה בכלל ואלו הקשורים בבטיחות ובקרת איכות בפרט, מיושמים ותואמים את דרישות IATA. תוקף הסמכת ISAGO היא למשך שנתיים, כאשר בסיום התקופה תיערך ביקורת חוזרת, על מנת לוודא שאכן החברה ממשיכה לעמוד בדרישות הבטיחות המחמירות. בתוך כך ממשיכה החברה להוביל בתחום שירותי הקרקע בישראל והסמכה זו היא חלק בלתי נפרד מאיכות השירותים המסופקים על ידה לשביעות רצון חברות התעופה ולקוחות החברה.

כחלק מערכי התרבות של חברת Laufer Aviation-GHI בפרט והרצון להוביל את הענף בכלל, הוחלט בהנהלת החברה לעבור את תהליך הסמכת ISAGO- IATA Safety Audit Ground Operations. . ארגון IATA החליט לאחרונה לאחד את נהלי חברות התעופה תחת ביקורת אחת שנעשית בצורה אחידה ומתוקננת והעושה שימוש בעקרונות בינלאומיים ומוכרים בעולם התעופה. מטרת ISAGO היא לשפר בטיחות מבצעית בסביבת מבצעי הקרקע, לצמצם נזקים למטוסים ולציוד קרקעי.

לאחרונה, נערכה בחברה בקורת שנמשכה מס' ימים, על ידי מנהלי מחלקת בקרת האיכות של חברת התעופה אוסטריאן ארליינס, כנציגי IATA. הביקורת התבצעה הן במטה החברה והן ביחידות המבצעיות בשדה התעופה, והיא בחנה את כלל הפעילויות של החברה ואת רצף ההנחיות והניהול המבצעי הן ברמת הנהלים הכתובים והן תוך כדי ביצוע תצפיות על תהליכי העבודה בפועל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: