אא

ההתאחדות לסוכנים : ניתן לקזז כספים שמגיעים לספנאייר על חשבון לקוחות שנתקעו

עפ"י חוות דעת משפטית, שהתאחדות סוכני הנסיעות צפויה לפרסם,הסוכנים יוכלו לקזז מכספים שהם היו צריכים להעביר לספנאייר, על חשבון לקוחות שנתקעו,בשל הפסקת הטיסות. החברה מכרה בהיקף של כ-400 אלף דולר בחודש בישראל. ההתאחדות: "הגיע הזמן שהמדינה תבדוק איתנות פיננסית של חברות התעופה שמבקשות לטוס לישראל".

Shutterstock Shutterstock
סוכני הנסיעות יוכלו לקזז את סכומי הכסף שהיו צריכים להעביר לחברת התעופה ספנאייר הספרדית, שפשטה את הרגל על חשבון טיפול בלקוחות שלהם שנתקעו, עקב הפסקת הטיסות של החברה.

עפ"י חוות דעת משפטית שתפרסם התאחדות סוכני הנסיעות בשעות הקרובות, סוכני נסיעות שכבר קיבלו כסף מהלקוחות על טיסות שבוצעו ע"י ספנאייר לפני שהתמוטטה, יוכלו לקזז את הכספים ולא להעביר לחברה המתפרקת על חשבון טיפול בנוסעים שנתקעו בגלל התמוטטות החברה.

לפי הערכות בשוק הנסיעות, החברה מכרה בשוק בישראל בהיקף של כ-400 אלף דולר בחודש.

הסיטונאים זעמו בסוף השבוע על נציגי החברה בארץ, דיסקבר ישראל, כאשר לאנשי החברה, דן דנציגר ורחל מור, לא היו תשובות לסיטונאים שפנו אליהם בשאלות. דנציגר אמר בסוף השבוע: "אנחנו הופתענו ממה שקרה, לא היה מבחינתנו מה לעשות". סיטונאים ציינו, כי הם יודעים שדיסקבר ישראל לא אשמה במה שקרה, אבל ציפו שאנשי החברה יגיעו למשרדים, יראו בדיוק כמה נוסעים תקועים וינסו לתת עזרה במשבר.

בעקבות קריסת החברה, בהתאחדות סוכני הנסיעות החליטו לעלות את העניין לדיון דחוף בכנס סוכני הנסיעות, שייפתח ביום שלישי השבוע באילת. בכוונת אנשי ההתאחדות לעלות את הנושא בפני שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, שצפוי להגיע לכנס. בהתאחדות אומרים כי דרושה התערבות דחופה של משרד התחבורה, והגיע הזמן שהמדינה תבדוק איתנות פיינסית של חברות התעופה שמבקשות לטוס לישראל.

בשעה זאת, סוכני נסיעות רבים מסתייעים בבריסל איירליינס, להנפיק כרטיסי טיסה מיוחדים חזרה ארצה, עבור נוסעי ספנאייר הישראלים, המקורקעים בספרד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: