אא

בשל החובות: מאלב קרקעה את כל מטוסיה והפסיקה פעילות

עוד חברת תעופה אירופאית קורסת. שבוע בלבד לאחר התמוטטות ספנאייר הספרדית גם חברת התעופה ההונגרית מאלב מתרסקת. רש"ת קרקעה הלילה מטוס בואינג 737-800 של החברה בשל חוב עבור אגרות.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ההונגרית מאלב קורסת והפסיקה את כל טיסותיה, שבוע לאחר התמוטטות חברת התעופה ספנאייר הספרדית.

חברת מאלב, שלה חובות של כ-270 מיליון דולר, הודיעה על הפסקת הפעילות בעקבות לחץ הספקים לקבלת כספם ואי הוודאות האופפת את עתיד החברה.

מאלב הפעילה 7 טיסות בשבוע לישראל בתקופת החורף, ו-14 טיסות בתקופת הקיץ.

היום אמורה היתה לצאת טיסה מתל אביב להונגריה וטיסה נוספת מהונגריה לתל אביב, ושוב מאות ישראלים נתקעים ומפסידים כספים בגלל קריסת חברת תעופה אירופאית.

רשות שדות התעופה קרקעה הלילה מטוס בואינג 737-800 של החברה ההונגרית בשל חוב מצטבר בסך 400 אלף דולר עבור אגרות. המטוס נחת מהונגריה בשלוש וחצי לפנות בוקר והיה אמור להמריא בשעה חמש וחצי בבוקר.

מרש"ת נמסר בתגובה כי: "בשל חוב מצטבר, הקשיים הכלכליים וחדלון החברה, הודיעה רשות שדות התעופה לחברה לאלתר, לאחר הפרות חוזרות ונשנות לגבי התשלום, עם כניסת המטוס לפנות בוקר לנתב"ג, כי עלייה לשלם באופן מיידי את חובה שאם לא כן לא תוכל להמריא מנתב"ג. זאת מתוקף תקנות האגרות וחובת רש"ת לשמור על הקופה הציבורית. חברת התעופה הודיעה כי החליטה לבטל את הטיסה, רש"ת מצרה על הפגיעה בנוסעים, והבהירה לחברה כי באחריותה לטפל בנוסעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: