אא

אייר ברלין מצטרפת כחברה מלאה לברית התעופה oneworld

החל ב-20 במרץ תהפוך אייר ברלין, כולל חברת הבת, NIKI, לשותפה מלאה בברית ונוסעיה ייהנו מכל האפשרויות וההטבות שמציעה oneworld

Shutterstock Shutterstock
ב-20 במרץ חברת התעופה אייר ברלין תהפוך לחברה מלאה בברית התעופה הגלובלית oneworld ובכך תצורף חברת התעופה השישית בגודלה באירופה לברית, כולל חברת הבת שלה,NIKI .
אייר ברלין מצורפת לאחר שעברה בהצלחה סדרה ארוכה של בדיקות ומבחנים בחסות חברת בריטיש איירווייס, אשר לקחה חסות על כניסתה של אייר ברלין לברית oneworld.
מה-20/3/12 אייר ברלין תציע ללקוחותיה את כל מגוון השירותים, שנהנים מהם החברים בברית oneworld, ותגדיל את שירותיה בגרמניה עצמה.
ההצטרפות של אייר ברלין לברית תוסיף 70 יעדים למפת הטיסות של oneworld ובכך תרחיב את כיסוי הטיסות של הברית ל-840 יעדים, ב-150 מדינות, תכלול 9,000 המראות מדי יום, עם צי משותף של 2,500 מטוסים, תטיס כ-300 מיליון נוסעים בשנה וההכנסות יגיעו ל-100 מיליארד דולר.
ברוס אשבי, מנכ"ל ברית oneworldמציין: "חברת אייר ברלין הינה שותפה אידיאלית לברית oneworld. היא מחזיקה במוניטין מצוין בכל הקשור לשירות לקוחות, תכונה שברית oneworld מייחסת לה חשיבות מהמעלה הראשונה. הברית כבר כוללת 5 מהחברות התעופה הטובות ביותר באירופה. הצטרפותה של החברה השישית, חברת אייר ברלין, שהינה גם הגדולה ביותר, תגדיל באופן משמעותי את תחום הכיסוי שלנו. יחד עם הצטרפויות עתידיות בהמשך השנה הברית שלנו מסתמנת כחזקה אף יותר".
הרברט מהדורן, מנכ"ל חברת אייר ברלין, הוסיף: "ההצטרפות של חברת אייר ברלין לברית oneworld הינה אחת מנקודות הציון החשובות ביותר בחברתנו. היא תחזק את יכולת התחרות שלנו באופן משמעותי, תאפשר לנו להציע שירות גלובלי מלא יחד עם השותפים שלנו, שכוללים את חברות התעופה הטובות והגדולות בעולם. יחד עם זאת, ההצטרפות תחזק אותנו גם כלכלית בעקבות ההצטרפות לברית בינלאומית ונוסעים נוספים שייחשפו לאטרקטיביות שאנו מציעים. אנו מסופקים מאוד וגאים לעמוד מה-20/3/12 בשורה אחת עם ברית התעופה האיכותית ביותר בעולם."
עם הצטרפות אייר ברלין ל-oneworld ב-20 במרץ, חברי תוכנית הנוסע המתמיד שלה, אשר צוברים נקודות טופ-בונוס, יוכלו להרוויח ולפדות את הנקודות במסגרת כל השותפים ב- oneworld: אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק, פינאייר, איבריה, יפן איירליינס, LAN, קוואנטס, רויאל ג'ורדניאן, סיבריה איירליינס, וכל חברות התעופה הקשורות אליהן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: