אא

נמל התעופה בן גוריון ממוקם במקום השלישי במזרח התיכון בסקר שביעות רצון של ארגון ACI לשנת 2011

מנתוני דירוג שדות התעופה העולמי של ארגון ACI עולה כי נמל התעופה בן גוריון נחשב לאחד מנמלי התעופה הטובים במזרח התיכון וממוקם לאחר נמלי התעופה של נסיכויות הנפט – דובאי ובחריין.

ארגון שדות התעופה הבינלאומי פרסם היום את דירוג שדות התעופה המובילים בסקר שביעות רצון לשנת 2011: נמל התעופה בן גוריון ממוקם במקום השלישי במזרח התיכון בדירוג שדות התעופה בעולם.

הדרוג מתבסס על תוצאות של שאלוני שביעות רצון, הבודקים למעלה מ- 30 רכיבים שונים, שמילאו נוסעים ב-220 שדות תעופה ברחבי העולם בשנת 2011.

במסגרת מדיניות רשות שדות התעופה לשיפור מתמיד בתחומי הבטיחות ממשיך להתבצע פרוייקט המסלולים. גם בתחום השרות לנוסע והמסחר שודרגו בנתב"ג חנויות הדיוטי פרי, הוכנסו תחומי מסחר חדשים והוחלפו זכיינים.

מנהל נתב"ג בפועל, שמוליק זכאי: "דירוג נתב"ג בסקר בינלאומי מרכזי זה הינו חשוב ומחמיא. שנת 2011 הייתה שנת שיא של כל הזמנים שבו עברו בנתב"ג למעלה מ – 12.2 מיליון נוסעים וזאת למרות ההשפעות של המשבר הכלכלי העולמי. עובדי הרשות המשיכו להעניק שירות ברמה גבוהה ביותר, תוך הקפדה על כללי הביטחון המחמירים ושיפור הבטיחות גם בימי השיא בהם עברו בנתב"ג יותר מ- 60,000 נוסעים".

ארגון ה- ACI הינו הארגון העולמי לרשויות שדות תעופה ושדות תעופה. חברים בו כ-180 מדינות וכ-1,650 שדות תעופה. הארגון פועל במסגרת 5 אזורים גיאוגרפיים, הבוחר את שדות התעופה המצטיינים לפי חלוקה זו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: