אא

לפני כניסת 'ניקי' לקו וינה - תל אביב - אוסטריאן 'משיבה מלחמה'

אוסטריאן, מקבוצת לופטהנזה, מנסה להתחרות בקווים של 'ניקי', חברת הבת של אייר ברלין, ולפני כניסתה של 'ניקי' לקו לישראל, מייסד החברה, נהג המירוצים האגדי, ניקי לאודה, 'מחמם' את התחרות: "ההחלטה שלנו לפתוח את הקו לתל אביב תגביר את הפגיעה באוסטריאן איירליינס"

Shutterstock Shutterstock
אוסטריאן איירליינס, חברת התעופה האוסטרית שבבעלות קבוצת לופטהנזה, החלה במלחמת מחירים וקווים עם חברת הלואו-קוסט, פליי ניקי, שבבעלות אייר ברלין.
אוסטריאן הודיעה כי היא תגדיל החל מהחודש הבא את מספר הטיסות בקווים בין וינה לבוקרשט, סופיה וברצלונה, קווים בהם פעילה מאד חברת 'ניקי'.
'פליי ניקי' נוסדה בשנת 2003 ע"י ניקי לאודה, הנהג האוסטרי האגדי, זוכה שלוש אליפויות של מירוצי פורמולה 1. ב-2004 הוא חבר לאייר ברלין, ובשנה שעברה התפטר מראשות 'פליי ניקי' והפך לחבר במועצת המנהלים של אייר ברלין.
ראוי לציין כי לניקי לאודה יחסים מורכבים עם אוסטריאן איירליינס. כחובב מושבע של עולם התעופה כבר ב-1979 הקים לאודה את חברת התעופה 'לאודה אייר', שהחלה לטוס ב-1985 במגוון קווים אירופיים ובינלאומיים, ושיתפה פעולה עם אוסטריאן איירליינס, עד שבשנת 2000 לאודה מכר אותה לאוסטריאן. היום 'לאודה אייר' היא חברת בת של אוסטריאן ומשמשת לטיסות שכר, בעיקר ליעדי נופש בדרום אירופה ובים התיכון.
בימים אלה לאודה מבקר את אוסטריאן וטוען כי אינה מסוגלת להתחרות עם 'פליי ניקי' עקב ההוצאות הגבוהות והצי היקר שלה, ולפני כניסת 'ניקי' לקו וינה – תל אביב הוא 'מחמם' את התחרות בין החברות ואומר: "ההחלטה שלנו להפעיל את הקו רק תגביר את הפגיעה באוסטריאן איירליינס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: