אא

גיורא רום: רת"א צריכה לטפל בשני נושאים כבדים בדרך לקטגוריה 1 בדירוג בטיחות התעופה

בישיבת ועדת הכלכלה של הכנסת בנושא תקנות הטיס אמר מנהל רת"א כי הנושאים שנותרו עוד לטיפול הם התקנות ורישוי מחדש של אל על ומכון הבדק שלה ושל חברת קא"ל.

Shutterstock Shutterstock
ועדת הכלכלה של הכנסת החלה היום לדון בתקנות הטיס, הבאות להסדיר את התנאים וההליכים לרישוי מכון בדק של כלי טיס ואת החובות החלות על בעל רישיון להפעלת מכון הבדק.

מנהל רשות התעופה האזרחית , גיורא רום, אמר בפתח הדיון כי תחילת הדיון בתקנות היא כהמשך ישיר לאישור חוק הטיס.

בנושא החזרה של דירוג בטיחות התעופה של ישראל לקטגוריה 1 אמר רום כי "היינו צריכים לסגור לשם כך 90 פרטי פעולה ולפני שבוע עזבה המשלחת האמריקאית לאחר שסגרנו 77 פרטי פעולה. רת"א צריכה לסגור עוד שני פריטים כבדים – האחד הוא התקנות והשני הוא הרישיון מחדש של אל על ומכון הבדק שלה ושל חברת קא"ל".

באשר לתקנות אמר רום כי החקיקה בנושא תעופה בישראל קפאה על שמריה במשך 30-40 שנה. "צריך לעשות קפיצה של 30-40 שנה קדימה וזה מה שאנחנו עושים", אמר רום. לדבריו, התקנות נכתבות מחדש, תוך מתן תשומת לב לכך שענף התעופה הוא דינמי ומשתנה כל העת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: