אא

אייר-פראנס-קלמ בדרך להסכם עם איתיחד?

התקשורת הצרפתית מדווחת על כך שענקית התעופה אייר-פראנס-קלמ מנהלת מו"מ לשותפות עם חברת איתיחד חברת הדגל של איחוד האמיריות.

על פי דיווחים שונים בתקשורת הצרפתית על כך שענקית התעופה האירופאית חברת אייר-פראנס-ק.ל.מ מנהלת משא ומתן עם חברת האם של אייר ברלין – איתיחד על שותפות-איחוד.

איתיחד – חברת הדגל של איחוד האמירויות שבסיסה באבו-דאבי היתה עד כה יריבה מרה של אייר-פראנס-ק.ל.מ. בעיקר בקווים ארוכי הטווח ולאחרונה גם באירופה בעקבות רכישת השליטה על אייר-ברלין וניקי-אייר דוברת של אייר-פראנס סירבה להתייחס לידיעה על המשא ומתן שהתפרסה בעיתון 'לה-פיגארו'.

מנהל באייר –פראנס המצוטט בידיעה שפורסמה וביקש להתראיין בעילום שם מסר 'אנו חייבים למצוא את המשותף ביננו במשא ומתן ולהגיע להסכם מחייב'.

מצב התעופה העולמית, המיתון בשווקים מרכזיים ביחד עם העליה המתמדת במחירי הדלק מחייבים גם את ענקיות התעופה למצוא דרכים להתייעל ולצמצם עלויות וזאת על מנת שלא להקלע לקשיים כלכליים. רק בשבועות האחרונים שתי חברות תעופה אירופאיות –מאלב ההונגרית וספאנאייר הספרדית הפסיקו את פעילותן. ובצדו האחר של העולם חברת האוסטרלית–AIR AUSTRALIA פשטה את הרגל כמו גם מוביל הדגל של זימבבואה האפריקאית –AIR ZIMBABWE.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: