אא

מחלוקת בין ישראל לגרמניה על הגדלת מספר הטיסות בין המדינות

לופטהנזה לא עוצרת: מוסיפה השנה 3 מיליון מושבים בטיסותיה. שליח פספורטניוז ליריד התיירות ITB בברלין, היה בתדרוך שערך ינס בישוף, מנהל המכירות העולמי של לופטהנזה, אשר דיווח כי סיסמת השיווק החדשה של החברה היא: "YOU'LL FIND US EVERYWHERE".

Shutterstock Shutterstock
מחלוקת בין ישראל לגרמניה לגבי הגדלת מספר הטיסות בין המדינות. חברת אל על פנתה למינהל התעופה האזרחי, בבקשה להגדיל את מספר הטיסות בן המדינות. כיום אל על מפעילה 24 טיסות בשבוע והיא רוצה לגדול בקיץ ל-29 טיסות שבועיות. כיום לכל מדינה יש אפשרות להפעיל 30 טיסות שבועיות.

במסגרת השיחות, המתנהלות בין המדינות, הציע הצד הישראלי להגדיל את מספר הטיסות ל-35 טיסות בשבוע והצד הגרמני ביקש ביקש להגדיל את המכסה עד ל-45 טיסות שבועיות. הגרמנים מבינים שזו הזדמנות חד פעמית מבחינתם ולנוכח הביקוש הגדול שיש לגרמניה. ככל הנראה הצדדים ייפגשו באמצע, כפשרה לשתי המדינות.

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה עמדה במוקד האירועים ביריד התיירות ITB ברלין ה-46, שנפתח אתמול במרכז הירידים Messe Berlin. לאחר שבשלוש השנים האחרונות החברה לא הציגה ביריד ביתן משלה, השנה היא הקימה ביתן ענק ומרשים, וחשפה בפני אמצעי התקשורת ומשתתפי היריד שורה של חידושים ומגוון מוצרים חדשים.

ינס בישוף, חבר מועצת המנהלים של לופטהנזה ומנהל המכירות העולמי של החברה, הכריז: "שנת 2012 תהיה שנה מדהימה ללקוחות שלנו. השנה אנחנו נעניק לנוסעים שלנו את חוויית הטיסה הטובה ביותר אי פעם".

מובן שבמרכז הדברים עמד נמל התעופה החדש של ברלין, ברלין-ברנדנבורג ע"ש וילי בראנדט, שייפתח בתחילת יוני, ולופטהנזה תהיה 'בעלת בית' מרכזית בו. "עם פתיחת השדה החדש בברלין נעמיד, יחד עם שותפינו בסטאר אליאנס, לרשות הנוסעים שלנו 50 יעדים ישירים חדשים", ציין בישוף.

במסגרת התדרוך של בישוף חשפה לופטהנזה את מחלקת העסקים החדשה של החברה , שאלפי המבקרים זכו לצפות בה לראשונה.

בישוף סיפר כי לרגל חנוכת נמל התעופה החדש של ברלין לופטהנזה תציע 49 טיסות, במחיר יוצא דופן של 49 אירו למגוון יעדים, כגון: מוסקבה, איזמיר, הלסינקי, מלגה, מילנו ועוד.

לופטהנזה תציע בסך הכל טיסות ל-216 יעדים ב-84 מדינות, כשבלו"ז של החברה 61 יעדים חדשים בשנת 2012, כמו: מונפלייה בצרפת, אודסה באוקראינה, פולה בקרואטיה ועוד.

גולת הכותרת של בישוף הייתה: לופטהנזה תוסיף השנה 3 מיליון מושבים בטיסותיה. "כמעט כמו כל תושבי ברלין", ציין בישוף והוסיף: "אנחנו גאים שיהיה לנו שדה כזה, חדיש ומשוכלל, בעיר שוקקת חיים כמו ברלין".
אגב, בנוסף ל-3,000 עובדי החברה בברלין, עם פתיחת השדה החדש, לופטהנזה תספק תעסוקה ל-500 עובדים חדשים.

"תמצאו אותנו בכל מקום" – YOU'LL FIND US EVERYWHERE – היא סיסמת השיווק החדשה של לופטהנזה. אצל סוכני הנסיעות, אצל הטור-אופרייטורים, במערכות ההפצה האלקטרוניות, באתרי האינטרנט, במכשירי הטלפון הסלולריים – "בכל מקום ובכל אמצעי אנחנו איתכם ולרשותכם", ציין בישוף, כשהסלוגן הוא: NON STOP YOU.

"אתה הלקוח במוקד ואנחנו לרשותך כל הזמן, בכל מקום ובכל האמצעים", אמר בישוף והדגיש את הקשר עם הלקוח, גם העסקי וגם התייר, קשר ישיר, נקודתי, סימפטי. קמפיין השיווק החדש של החברה כבר יצא לדרך בכל אמצעי התקשורת בגרמניה.

נוסף על כך חשפה לופטהנזה את פורטל התיירות החדש: lufthanzaholidays.com – בו יוצאת החברה במיזם חדש, בשיתוף תאגיד תומס קוק גרמניה, של שיווק חבילות תיור ונופש מלאות ומגוונות בנוסף לטיסה, כשהפורטל כבר מכיל יותר מ-8,000 בתי מלון.

"עולם התיירות משתנה", סיכם בישוף. "ללקוחות דרישות שונות ואנחנו כאן בשבילם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: