אא

קרסטן צאנג:"נקבל את האישורים הנדרשים לקו לברלין"

במפגש עיתונאים ,סיפר מנכ"ל לופטהנזה על המשך הערכות לופטהנזה להשקת הקו הישיר לברלין ב 3 ליוני,וכן על שורת חידושים של קבוצת לופטהנזה בחודשים הקרובים , בנוסף ציין כי לופטהנזה תומכת בהסכם השמים הפתוחים אך ציין כי יש חשיבות לפתוח אותו באופן הדרגתי ומבוקר

Shutterstock Shutterstock

קרסן צאנג , מנכ"ל לופטהנזה בישראל , בטוח כי חברת לופטהנזה תקבל את האישורים הנדרשים להפעלת הקו הישיר בין תל אביב לברלין החל מ 3 ליוני הקרוב.


רשויות התעופה של ישראל וגרמניה מנהלות מו"מ על הרחבת הסכמי הטיסה בין המדינות "ואני משוכנע שההסכם יורחב ובעקובותיו יתווספו הטיסות המתוכננות".


במפגש עיתונאים הוסיף וסיפר  צאנג על פתיחת הטרמינל החדש בשדה התעופה בוינה " Sky Terminal" שיהיה מודרני ,חדיש ומתקדם מהטובים באירופה לדבריו  ויאפשר בין היתר מגוון גדול של  טיסות המשך של אוסטריאן איירליינס  ליעדים רבים בכל אירופה  בזמן קצר ,  וכן כי החל מ 16 באפריל תפעיל אוסטריאן איירליינס מטוס חדש בקו תל אביב-וינה מסוג בואינג 767 רחב  וזאת לחודשי הקיץ הקרוב.


בין החידושים של קבוצת לופטהנזה סיפר  צאנג על מסלול המראה חדש בשדה התעופה של פרנקפורט שיפתח בחודשים הקרובים , שדה התעופה החדש של ברלין שיפתח ב 3  ליוני  2012 שבמקביל לפתיחתו תשיק לופטהנזה את הקו הישיר בין תל אביב לברלין עם שתי טיסות שבועויות.


צאנג,שלא מכבר סיים את שנתו הראשונה בישראל סיפר על חיבתו לישראל ציין כי לופטהנזה תומכת בהסכם השמים הפתוחים אך הדגיש כי לדעתו יש לפתוח אותו באופן הדרגתי ומבוקר שיאשפר לחברות התעופה  להתרגל למצב החדש שיווצר בעקבות הסכם השמים הפתוחים .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: