אא

US AIRWAYS: המיזוג עם אמריקן איירליינס יכניס 1.5 מיליארד דולר

על פי תחזיות חברת US AIRWAYS, כפי שהוצגו בפני ועדת הנושים של אמריקן, מיזוג החברות יניב מיליארד דולר בהכנסות נוספות וחצי מיליארד דולר בחיסכון ובקיצוץ עלויות כפולות.

Shutterstock Shutterstock
חברת US AIRWAYS הציגה בפני ועדת הנושים של אמריקן את תחזיותיה, על פיהן המיזוג של החברות יניב מיליארד דולר בהכנסות נוספות וחצי מיליארד דולר בחיסכון ובקיצוץ עלויות כפולות.

בדיווח קודם צוין שחברת יו.אס. איירווייס שכרה את שרותיהם של יועצים מקצועיים, על מנת לבחון את ההשלכות של מיזוג מלא עם חברת אמריקן איירליינס.

דובר של חברת יו.אס. איירווייס אמר: "התהליך של הבחינה מוביל להרבה שיחות ודיונים אך אין בכוונתנו לאשר או לגלות את תוכנם של דיונים אלו".

מקורות לא מזוהים, המקורבים לחלק מהנושים, ציינו שלמרות שהנהלת חברת אמריקן מציגה תכניות לשימורה כחברה עצמאית, הנושים מבקשים לבחון את היתרונות של מיזוג אמריקן עם חברת יו.אס איירווייס או חברת תעופה אחרת.

מקורות בחברת אמריקן איירליינס מסרו עוד שלמרות שמתקיימים מגעים בלתי רשמיים בין חלק מהנושים של החברה לבין גורמים ביו.אס. איירווייס, הנהלת חברת אמריקן איירליינס ממשיכה לקדם את התוכנית העסקית ואינה עוסקת בשיחות רשמיות עם חברת יו.אס. איירווייס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: