אי וודאות לגבי המשך קיומו של אתר 747 שאין תשובה במשרדיו
האתר מכר כרטיסי טיסה דרך האינטרנט והפעיל קול סנטר. סיטונאים החלו להודיע ללקוחות החברה כי אם הם רוצים לטוס לחו"ל, עליהם לשלם ישירות על החבילה שהזמינו.
אי וודאות לגבי המשך קיומו של אתר 747 שהפעילה חברת כרמן איסטרן שאף הפעילה מוקד קול סנטר למכירת שירותי תיירות .
לאור העובדה שהחברה לא העבירה כספים לספקים השונים עבור הזמנת חבילות שקנתה מהם , סיטונאים החלו לפנות היום ללקוחות החברה , ולמסור להם , כי עקב אי תשלום החבילה ע"י החברה , הם מציעים להם לא להגיע לשדה התעופה ביום הטיסה , ולחילופין הם מציעים ללקוח לרכוש את החבילה במחיר שהם רכשו מ-747 או אף לקבל הנחה , במידה והמחיר ירד מאז שנרכש.
בנוסף חברת יאט"א סגרה לכרמן איסטרן את אפשרות הסליקה .
במשרדי החברה אין בשעה זו תשובה , ולא ניתן היה לקבל את תגובת המנכ"ל .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}