אא

עוד רכישה של חברת תעופה 'מתבשלת' בגרמניה – קונדור, למכירה

המייסד והבעלים לשעבר של חברת התעופה LTU שמוזגה לתוך אייר-ברלין, מתעניין ברכישת 'קונדור' חברת התעופה השלישית בגודלה בגרמניה.

Shutterstock Shutterstock
חברת קונדור, הנמצאת בבעלות תאגיד התיירות תומאס קוק, עומדת למכירה. הסיבה העיקרית, תאגיד תומאס קוק נמצא בקשיים כספיים ומממש חלק מהשקעותיו.

על פי העיתונות הגרמנית, תומאס קוק מבקשת עבור קונדור סכום של 300 מיליון אירו .

קבוצת המשקיעים בראשות רודולף וורל, המייסד והבעלים לשעבר של חברת התעופה LTU הציעה לפני מספר חודשים לרכוש 52% מחברת התעופה אייר ברלין – השנייה בגודלה בגרמניה בתמורה ל-220 מיליון אירו, אך זו העדיפה למכור 29% ממניותיה לחברת איתיחד מהמפרץ הפרסי.

חברת קונדור מפעילה 35 מטוסי נוסעים מסוג איירבס 320, בואינג 757 ובואינג 767-300 המשמשים את החברה בטיסותיה ארוכות הטווח לקריביים, אסיה ואפריקה.

עיקר עבודתה של החברה מתבססת על טיסות שהיא מפעילה עבור רוכשי חבילות הנופש של תומאס קוק מגרמניה 70% – 80% מהמקומות נמכרים לרוכשי חבילות הנופש של החברה ואילו שאר המושבים הפנויים, משווקים דרך סוכני נסיעות, או ישירות באינטרנט, דרך אתר החברה.

עיקר ייחודה של החברה הוא בכך שהיא מפעילה קווי תעופה סדירים ליעדי נופש קרובים ורחוקים האהובים על התייר הגרמני וחברת לופטהנזה אינה טסה ליעדים הללו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: