אא

תנו לחיות לחיות - "אל על הפרה את התחייבותה להמנע מהטסת בעלי-חיים לניסויים"

בהודעה שהוציאו "תנו לחיות לחיות" ועמותת "מאחורי דלתות המעבדה", נכתב בין היתר כי הם: "מקווים שאל על תתעשת במהרה ותודיע בצורה ברורה כי היא מצטערת על הפרת התחייבותה וכי היא תימנע מלעשות זאת שוב בעתיד".

"תנו לחיות לחיות" ועמותת "מאחורי דלתות המעבדה",  טוענים כי ממידע שהגיע אליהם עולה כי חברת אל על הפרה את התחייבותה להמנע מהטסת בעלי-חיים לניסויים, כאשר הטיסה קופים מחוות מזור לניסויים  במעבדת SNBL בארה"ב, אותה מעבדה שלגבי הטסת קופים אליה מחוות מזור הוציא לאחרונה בג״צ צו מניעה שמונע את המשלוח.


לטענת "תנו לחיות לחיות" ועמותת "מאחורי דלתות המעבדה" הם פנו לאחרונה  להנהלת אל על בדרישה לדעת האם בכוונת החברה להמשיך ולהפר את התחייבותה, וכעת הם ממתינים להודעה רשמית מאל על בעניין .

"ככל שאל על לא תבהיר בצורה חד משמעית שהיא לא תפר יותר את התחייבותה ", הודיעו הארגונים כי בכוונתם לפעול להגשת תביעה ייצוגית נגד החברה, וכן לקרוא לציבור הרחב להימנע מלטוס במטוסי החברה .

בהודעה שהוציאו "תנו חיות לחיות" ומעמותת "מאחורי דלתות המעבדה" נכתב:  "אנו רואים בחומרה רבה את הפרת ההתחייבות על ידי אל על. אנשים רבים חזרו או המשיכו לטוס באל על רק מכיוון שהחברה הודיעה כי היא תימנע מלהטיס בעלי חיים, ובפרט קופים, לניסויים. הפרת ההתחייבות על ידי אל על מהווה הטעייה של ציבור הצרכנים ובעיקר פגיעה קשה בבעלי-חיים. מדובר בהתנהלות בלתי מקובלת בעליל, ואנו מקווים שאל על תתעשת במהרה ותודיע בצורה ברורה כי היא מצטערת על הפרת התחייבותה וכי היא תימנע מלעשות זאת שוב בעתיד ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: