אא

נחתם הסכם שת"פ בין איזי ג'ט ו- Booking.com

מנהל המכירות של איזי ג'ט בבריטניה: "שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחותינו לבחור ממגוון עשיר של בתי מלון. אנו בטוחים שהשירות הנוסף יזכה לאהדה רבה בקרב לקוחותינו שיוכלו מעתה להזמין בית מלון מיד לאחר הזמנת כרטיסי הטיסה או בכל זמן לפני מועד טיסתם, אפילו באותו יום".

Shutterstock Shutterstock
איזי ג'ט חתמה על הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם Booking.com החברה להזמנת בתי מלון.

ההסכם מאפשר ללקוחות איזי ג'ט גישה נוחה וקלה ליותר מ- 200,000 בתי מלון ברחבי העולם. כ- 120,000 בתי מלון המוצעים על ידי Booking.com מצויים ביעדים אליהם טסה איזי ג'ט.

יו איטקן, מנהל המכירות של איזי ג'ט בבריטניה אמר: "אנו שמחים להכריז על שיתוף פעולה עם Booking.com. שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחותינו לבחור ממגוון עשיר של בתי מלון. אנו בטוחים שהשירות הנוסף יזכה לאהדה רבה בקרב לקוחותינו שיוכלו מעתה להזמין בית מלון מיד לאחר הזמנת כרטיסי הטיסה או בכל זמן לפני מועד טיסתם - אפילו באותו יום. כמו כן, מוצעות אפשרויות נוספות כמו תשלום לאחר השהייה והבטחה למחיר הנמוך ביותר".

פול הנסי, מנהל השיווק הראשי ב Booking.com אמר: "אנו שמחים לעבוד עם איזי ג'ט. Booking.com תאפשר ללקוחות איזי ג'ט להזמין בתי מלון בקלות רבה יותר ובמחירים הטובים ביותר מתוך מבחר של מאות אלפי מלונות ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: