אא

בריטיש איירווייס חוגגת 80 שנות טיסה לישראל

לציון האירוע החגיגי , שיתקיים הערב בבית שגריר בריטניה בישראל , מתיו גולד , הגיעו בכירי החברה וביניהם קטיה סלה – מנהלת אירופה ואפריקה של בריטיש איירווייס ומארק מוסקארדיני – מנהל המכירות של החברה אירופה

Shutterstock Shutterstock
בריטיש איירווייס מציינת היום 80 שנות טיסה לישראל.

במסגרת האירועים החגיגיים קיימה הנהלת החברה תדריך לתקשורת בהשתתפות יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש בישראל, ונציגי הנהלת החברה: קטיה סלה – מנהלת אירופה ואפריקה ומארק מוסקארדיני –מנהל מכירות אירופה.

בשעות הערב יקיים שגריר בריטניה בישראל, מתיו גולד, ורעייתו, בביתם שברמת גן, יחד עם יעל קטן, מסיבת קוקטייל לציון חגיגת 80 שנות טיסות לארץ של בריטיש איירווייס בגלגוליה השונים. באירוע החגיגי ישתתפו נציגי הנהלת החברה, שהגיעו במיוחד לאירועים החגיגיים, ובכירי ענף התעופה והתיירות בארץ.

לרגל החגיגות להלן כמה עובדות מעניינות על בריטיש איירווייס:
בריטיש איירווייס החלה לטוס לישראל עוד בשנת ה-30', כשהמטוסים היו למעשה סירות אוויריות, שנחתו על הכנרת!



טיסות בריטיש איירווייס מישראל נוחתות בטרמינל 5 החדשני של שדה התעופה הית'רו.

משך הטיסה כיום מנתב"ג להית'רו הוא כ-5 שעות.

לבריטיש איירווייס יש לא פחות מ-4 מחלקות נוסעים: מחלקה ראשונה First, מחלקת עסקים Club World, מחלקת תיירים פלוס World Traveller Plus ומחלקת תיירים World Traveller.

בריטיש איירווייס מפעילה 14 טיסות שבועיות בקו תל אביב-לונדון.

בריטיש איירווייס מפעילה כ-1,200 טיסות ביום למעלה מ-150 יעדים ב-75 מדינות ברחבי העולם.

לבריטיש איירווייס אחד מציי המטוסים הגדולים באירופה, עם כ-250 מטוסים.

כ-3,000 טייסים מטיסים את נוסעי בריטיש איירווייס ברחבי העולם – ומתוכם 200 טייסות נשים!

בריטיש איירווייס חברה בברית התעופה הבינלאומית OneWorld. חברות התעופה שבברית מפעילות כ-9,000 טיסות ביום הממריאות לכ-700 יעדים ב-150 מדינות ברחבי העולם.

בריטיש איירווייס מציידת את מטוסיה בשמיכה לכל מושב של נוסע. לצורך כך רוכשת החברה מדי שנה 350,000 שמיכות למחלקות התיירים ו-60,000 אלף שמיכות למחלקת העסקים קלאב וורלד. כל שמיכה נשלחת לאחר כל טיסה לניקוי יבש מיוחד.

בריטיש איירווייס מטעינה מדי שבוע כ-170,000 פחיות של קוקה קולה בנמלי התעופה שלה בלונדון בלבד כדי להגיש חופשי לנוסעיה בטיסות היוצאות מלונדון.

בכל טיסה ארוכת טווח , כמו למשל בקו לתל-אביב, מוטענים על כל מטוס, יותר מ-1,000 כלי חרסינה משובחים אך ורק לשימושם של נוסעי מחלקת העסקים קלאב וורלד והמחלקה הראשונה פירסט.

בריטיש איירווייס משתמשת מדי שנה ביותר מ-65,000,000 כוסות חד פעמיות למשקאות קלים לנוסעי מחלקות התיירים וורלד טראוולר. נוסעי מחלקות היוקרה – שותים בכוסות זכוכית.

נוסעי בריטיש איירווייס צורכים מדי שבוע לא פחות מ-200,000 ליטרים של מים מינרליים וכל זאת רק בטיסות. אגב, מדי שבוע מגישים במטוסי בריטיש איירווייס בכל העולם כמות של 75,000 ליטרים של יין משובח.

עם האוכל בא התיאבון: מדי שנה רוכשת בריטיש איירווייס יותר מ-2 מיליון של סכו"ם מכסף, המצטרפים לקיימים, ומשמשים את נוסעי החברה.

בטרמינל 5 מתחם הטרקלינים הגדול ביותר בעולם, עם שטח כולל של כ-15 קילומטרים רבועים . טרקלינים אלו משמשים את נוסעי בריטיש איירווייס.

מחר יעלה בערוץ הוידאו של 'פספורטניוז' סרט בלעדי עם תמונות היסטוריות וראיונות עם בכירי החברה.

















יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש בישראל, ונציגי הנהלת החברה: קטיה סלה – מנהלת אירופה ואפריקה ומארק מוסקארדיני –מנהל מכירות אירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: