אכזבה גדולה באייר ברלין מהעיכוב בפתיחת שדה התעופה החדש
הארטמוט מדורן, מנכ"ל אייר ברלין, אמר בעקבות דחיית פתיחת שדה התעופה: "השינוי בתוכנית מציג בפנינו אתגר עצום, שאיתו נצטרך להתמודד. דחיית פתיחת השדה החדש, מציג בעיות לוגיסטיות אדירות לכל הנוגעים בדבר וכן יגרום לעלויות נוספות שטרם נאמדו".
Shutterstock
אייר ברלין הביעה אכזבה גדולה מההודעה על דחייתו של פתיחת שדה התעופה בברלין.
החברה תכננה את כל לוחות הזמנים שלה לפי התוכנית לפתוח את שדה התעופה החדש ברלין ברנדנבורג ב-3 ביוני וכעת תאלץ להערך מחדש.
הארטמוט מדורן, מנכ"ל אייר ברלין, אמר: "השינוי בתוכנית מציג בפנינו אתגר עצום, שאיתו נצטרך להתמודד. דחיית פתיחת השדה החדש, מציג בעיות לוגיסטיות אדירות לכל הנוגעים בדבר וכן יגרום לעלויות נוספות שטרם נאמדו".
המערכת החדשה של אייר ברלין, תוכננה בצורה כזאת, כך שמטוסי החברה יוכלו לטוס לברלין ממקומות שונים, במערכת של שישה גלי תנועה מדי יום.
רק בשישי האחרון, מועצת ההנהלה של אייר ברלין ביקרה בשדה התעופה החדש וכל הנוגעים בדבר היו בטוחים כי השדה החדש ייפתח ב- 3 יוני כמתוכנן.
מדורן: "אנו כעת נדון במצב החדש עם הנהלת BER על מנת לעדכן את לקוחותינו בהקדם האפשרי".
החברה תכננה את כל לוחות הזמנים שלה לפי התוכנית לפתוח את שדה התעופה החדש ברלין ברנדנבורג ב-3 ביוני וכעת תאלץ להערך מחדש.
הארטמוט מדורן, מנכ"ל אייר ברלין, אמר: "השינוי בתוכנית מציג בפנינו אתגר עצום, שאיתו נצטרך להתמודד. דחיית פתיחת השדה החדש, מציג בעיות לוגיסטיות אדירות לכל הנוגעים בדבר וכן יגרום לעלויות נוספות שטרם נאמדו".
המערכת החדשה של אייר ברלין, תוכננה בצורה כזאת, כך שמטוסי החברה יוכלו לטוס לברלין ממקומות שונים, במערכת של שישה גלי תנועה מדי יום.
רק בשישי האחרון, מועצת ההנהלה של אייר ברלין ביקרה בשדה התעופה החדש וכל הנוגעים בדבר היו בטוחים כי השדה החדש ייפתח ב- 3 יוני כמתוכנן.
מדורן: "אנו כעת נדון במצב החדש עם הנהלת BER על מנת לעדכן את לקוחותינו בהקדם האפשרי".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}