אל על משיקה שירות חדש : "אל על Upgrade"
השירות החדש מאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים במחיר משתלם, על ידי הגשת הצעה באתר האינטרנט של החברה .
אל על משיקה שירות חדש – "אל על Upgrade".
השירות החדש מאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים על ידי הגשת הצעה באתר האינטרנט של החברה .
שירות אל על Upgrade זמין רק לאחר הזמנת כרטיס טיסה באתר אל על במוקד או אצל סוכני הנסיעות .
במסגרת השירות , הנוסעים יכולים להציע את המחיר המתאים להם לשדרוג ממחלקת תיירים למחלקת עסקים .
הכניסה למערכת השדרוג מתבצעת בסוף תהליך הזמנת כרטיס טיסה או מעמוד הבית באתר אל על ובחברה מספרים כי המערכת הינה נוחה ופשוטה לשימוש וחשוב לציין כי בשלב זה אין אפשרות להשתמש בשדרוג זה בנקודות הנוסע המתמיד.
הצעות השדרוג הטובות ביותר, יזכו את הנוסעים המציעים שדרוג למחלקת עסקים והודעה על הזכייה תינתן 30 שעות לפני מועד הטיסה .
הנוסעים שלא זכו , כרטיס הטיסה שלהם במחלקת התיירים נשאר ללא שינוי והם יכולים להגיש הצעה לשדרוג גם בטיסה הבאה שלהם .
השימוש בשירות, אינו כרוך בתשלום כספי ולקוח שהצעתו לא התקבלה לא יחויב.