אא

ישראל וצ'כיה חתמו על הסכם המאפשר לחברות תעופה נוספות לטוס בין המדינות

שרי התחבורה של ישראל וצ'כיה חתמו היום [ה'] על ההסכם, שמאפשר הפעלת טיסות "קוד שייר" בין חברות תעופה ישראליות וצ'כיות וכן עם חברות תעופה ממדינה שלישית. על פי ההסכם כל מדינה תוכל למנות חברות תעופה נוספות, שתפעלנה בקו וכן יוכלו להפעיל קווים נוספים בין המדינות.

Shutterstock Shutterstock
שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ, חתם היום על פרוטוקול עם שר התחבורה הצ'כי, Pavel Dobes, המאפשר לחברות תעופה נוספות להפעיל טיסות נוסעים סדירות בין ישראל לצ'כיה.

ההסכם שנחתם מאפשר להפעיל לראשונה טיסות בקוד טיסה משותף בין חברות תעופה ישראליות וצ'כיות וכן עם חברות תעופה ממדינה שלישית, שיוכלו לשווק מושבים בטיסות המופעלות בין צ'כיה לישראל.

על פי הפרוטוקול כל מדינה תהיה רשאית למנות חברות תעופה נוספות, שתפעלנה טיסות בקו תל אביב-פראג, במקביל לחברות אל על והמוביל הנקוב של צ'כיה. כמו כן חברות תעופה משתי המדינות תוכלנה להפעיל קווים נוספים בין ישראל לצ'כיה.

לפני חתימת ההסכם נפגש השר כ"ץ עם שר התחבורה הצ'כי והשניים דנו ביכולות והידע הרב של הצ'כים בתכנון ויצור רכבות וביכולתם לתרום לישראל, באמצעות שיתוף ידע והקמת קבוצת עבודה משותפת בנושא.

בנוסף, דנו השניים בתחליפי אנרגיה לרכבים ובידע של משרד התחבורה ושל חברות ישראליות בנושא מקורות אנרגיה חלופים לתחבורה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: