אא

לופטהנזה: מספר שיא של טיסות לארץ

קרסטן צאנג , מנכ"ל לופטהנזה ישראל : "עם תחילת הפעילות בין בירת גרמניה לתל אביב, לופטהנזה תפעיל מספר שיא של טיסות לארץ וממנה. 21 תדירויות שבועיות בין פרנקפורט , מינכן ועתה ברלין לישראל

Shutterstock Shutterstock

קבלת האישורים הנדרשים להפעלת טיסות לופטהנזה לברלין - הושלמה .


 


החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות בקו ברלין – תל אביב החל מה-3 ביוני, 2012.

"עם תחילת הפעילות בין בירת גרמניה לתל אביב, לופטהנזה תפעיל מספר שיא של טיסות לארץ וממנה. 21 תדירויות שבועיות בין פרנקפורט, מינכן ועתה ברלין לישראל, " אמר קרסטן צאנג, מנכ"ל לופטהנזה ישראל.

עתה, עם הוספת ברלין למפת היעדים הישירים של לופטהנזה מתל אביב, החברה מציעה ארבע טיסות יומיות לגרמניה בימי ראשון, היום החשוב ביותר בשבוע לאנשי עסקים הטסים לחו"ל. הטיסה השבועית השנייה תתבצע בשבתות ותאפשר לתיירים להתחיל את ביקורם בארץ או נסיעתם לחו"ל לאחר שבוע עבודה, ולסיים את חופשתם לקראת שבוע עבודה חדש. גם ביום שבת תציעה לופטהנזה ארבע טיסות לגרמניה .

מנמל התעופה בברלין מוצעות לנוסעים הישראלים בימי ראשון, טיסות המשך מיידיות למגוון יעדים בגרמניה ובאירופה כולה, וביניהם פרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, נירנברג, זארבריקן, וינה, בריסל, קופנהגן, ורשה, מילנו, ורייקיאוויק, איסלנדׁ.

כמו כן ניתן לחזור ארצה דרך ברלין מפרנקפורט, מינכן, דיסלדורף, שטוטגרט, וינה ומילנו בשבתות, ומרייקיאוויק, איסלנד בימי ראשון.

הקו החדש יופעל על-ידי מטוסים חדישים מדגם איירבוס 320A המכילים 162 מושבים בתצורה של שתי מחלקות שירות .

כפי שכבר פורסם, פתיחתו של נמל התעופה החדש של בירת גרמניה, ברלין-ברנדנבורג נדחה למארס 2013. ועד למועד זה, כל טיסות לופטהנזה ייפעולו משדה התעופה טגל הממקום במערב הבירה. למרות הדחייה, לופטהנזה תשיק כאמור טיסות ישירות מברלין למגוון רחב של יעדים באירופה ובמזרח התיכון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: