אא

" אנחנו מחפשים הזדמנויות נוספות בשוק התעופה הישראלי "

כך אמר הבוקר סמנכ"ל המסחר של איזי ג'ט ,יו איטקן במפגש עיתונאים בתל אביב ,איטקן הביע את שביעות רצונו מפעילות חברת התעופה הבריטית בקוים לישראל שמאז שהחלה לטוס לישראל הטיסה כ 480000 נוסעים וגילה שלאחר החלת הסכם השמים הפתוחים תשקול החברה להרחיב את פעילותה ואף להוסיף יעדים חדשים לישראל

Shutterstock Shutterstock

חברת ה Low Cost הבריטית איזי ג'ט קיימה הבוקר מפגש עיתונאים בהשתתפות המנהל המסחרי של החברה יו איטקן .


במהלך המפגש סיפר איטקן ,סמנכ"ל המסחר של החברה בבריטניה כי עם יישום הסכם השמיים הפתוחים בין ישראל לאיחוד האירופי תשקול החברה להרחיב את פעילותה בישראל ואף לפתוח קוים חדשים , "יש פוטנציאל גדול בשוק הישראלי ואנחנו למדים כל הזמן עוד ועוד על האפשרויות שטמונות בו" אמר איטקן .


" ישראל מדינה אטרקטיבית ומושכת לתיירים רבים מאירופה ,תל אביב עיר תוססת שכבר זמן לא מבוטל מהווה מוקד משיכה לאירופאים רבים ויחד עם ערים כמו ירושלים ואילת הינן בהחלט אופציה מצויינת לתיור ".


מאז שהחלה לטוס לישראל הטיסה חברת התעופה הבריטית כ 4800000 נוסעים ולדברי איטקן המספרים הגבוהים הפתיעו את קברניטי החברה שמאמינים שבשוק התעופה הישראלי קיימות אפשרויות נוספות להתרחב.


איזי ג'ט הצטרפה בשנה האחרונה למערכות ההפצה ואיטקן מספר כי רשת הנתיבים של החברה ממשיכה להתרחב עם תדירות גבוהה של טיסות בקוים עסקיים וזאת לצד מחירים נמוכים .


החברה מטיסה 9 מיליון אנשי עסקים בשנה המהווים 18% מכלל הנוסעים באיזי ג'ט .


איטקן סיפר כי בתחילת השנה חתמה איזי ג'ט המטיסה למעלה מ 55 מיליון נוסעים בשנה על הסכמי מסחר עם American Express Global Business Travel וכן עם חברת Corporate Traveler מהחברות המובילות בבריטניה בתחום ניהול הנסיעות .


"אנחנו ממשיכים להתרחב  ורק השנה פתחנו ארבעה נמלי בסיס חדשים בליסבון, לונדון סאות'אנד,ניצה וטולוז " סיכם בנימה אופטמית איטקן .


 


 


 


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: