אא

חברת התעופה SAS מחדשת את טיסותיה היום לישראל

עשר שנים לאחר שהפסיקה את הקו לתל אביב, מחדשת חברת התעופה הסקנדינבית את הפעילות לישראל והערב יחנך באופן רשמי הקו בין קופנהגן לתל אביב. בקבלת פנים, שנערכה אמש במלון דן, בהשתתפות שגרירת דנמרק ובכירי חברת התעופה, הובעה אופטימיות גדולה לגבי הצלחת הקו

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה SAS מחדשת את טיסותיה לישראל היום, כעשר שנים לאחר שהפסיקה את פעילותה בקו.

לרגל האירוע, קיימה החברה אמש קבלת פנים במלון דן תל אביב, בו נטלו חלק בין היתר, שגירית דנמרק בישראל, ליסולטה פלסנר, פיני שיף ממשרד התיירות סוכני נסיעות וסיטונאים וכן בכירי חברת התעופה הסקנדינבית, ביניהם סגנית הנשיא לשוק הבינלאומי, אליזבט מילטון המינגסן וסטפן איכה, המנהל האיזורי של החברה, על האירוע "פיקח", יקי כהן, מנכ"ל סקנדינביאן טרוול, נציגת החברה בישראל .


באירוע נשאו דברים בין היתר שגרירת דנמרק בישראל, ליסולטה פלסנר, שאף הפגינה בקיאות מרשימה בשפה העברית, יקי כהן, סגנית הנשיא של SAS, אליזבט מילטון המינגסן, סטפן איכה המנהל האיזורי של SAS ופיני שיף, שבירך בשם משרד התיירות על חידוש הקו וסיפר על המאמצים של משרד התיירות עושה ויעשה לצורך הבאת תיירים מארצות סקנדינביה.


סגנית הנשיא של SAS סיפרה על כוונות החברה הרציניות להשקיע בקו החדש ועל השינויים הגדולים שחלו בחברה מאז הפסיקה לטוס לישראל לפני כעשר שנים,על שביעות הרצון הגדולה של הלקוחות הטסים בחברה ,על הטסת 27 מיליון נוסעים בשנה האחרונה ,על השדה המודרני והאיכותי שבקופנהגן ממנו יוכלו להתרשם הישראלים שיטוסו בקו החדש והודתה ליקי כהן על פעילותו למען החזרת הקו והצלחתו וגילתה כי היא מאוד מתרשמת מישראל והיא בטוחה בהצלחת הקו .


סטפן איכה, המנהל האיזורי ציין כמה הינו מתרשם מהפוטנציאל במדינת ישראל כאלטרנטיבה נהדרת לתיירים מסקנדינביה "יש לכם מדינה נהדרת ,יפיפיה אבל הסקנדינבים לא מכירים אותה וגם לנו יש מוצר נהדר עם ערים מקסימות דוגמאת אוסלו,קופנהגן,שטוקהולם ומאלמו ,אופםציות תיור רבות בארצות סקנדינביה ואף דוגמאת קרוזים במדינות האיזור ושדה תעופה מהיפים והאיכותיים באירופה בו ניתן להשתמש לטיסות המשך בכל אירופה " אמר איכה שהודה למשתתפים שהגיעו לאירוע.


איכה הוסיף החל מאוקטובר שהחברה תעמיד 3 טיסות שבועיות בקו הוא בטוח שהמוצר יהיה מצויין גם עם שעות טיסה נוחות שיאפשרו מגוון עצום לאפשרויות של טיסות המשך. 


יקי כהן, מנכ'ל סקנדינביאן טרוול, הנציגות של חברת התעופה SAS בארץ, סיפר  כי בשלב הראשון  הטיסות הסדירות בקו יהיו  בכל יום שני, בו תצא טיסה מקופנהגן לתל אביב במטוס איירבס 319 עם 141 מושבים בתצורה של שלוש מחלקות: מחלקת עסקים, מחלקת תיירות אקסטרה ומחלקת תיירות.
החל ב-12 ביולי תיתוסף טיסה שבועית שניה בקו, ואילו מסוף חודש אוקטובר, בלוח טיסות החורף של החברה, תהיינה 3 טיסות שבועיות בקו, והן תופעלנה במטוס איירבס 321 עם 198 מושבים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: