אא

יונייטד איירליינס משדרגת את תפריט הארוחות במחלקות Premium

סנדרה פינו-בודיסון, סגנית נשיא לשירותי מזון בחברת יונייטד: "השינויים באים לאחר חודשים רבים של עבודה, ועיבוד משוב מלקוחות ומקונגרס השפים שלנו, לצד שורה ארוכה של מבחני טעימות, מטרתנו היא להעניק לנוסעים שלנו חוויית אוכל משופרת, ברמה איכותית אחידה, ובה-בעת להציע להם מגוון גדול יותר של מנות ואפשרויות".

Shutterstock Shutterstock
יונייטד איירליינס מציעה החל מחודש יוני 2012 תפריט משודרג במחלקות ה– Premium במסגרתו יוצעו מגוון מנות חדשות. הנוסעים בטיסות בינלאומיות ארוכות-טווח במחלקות United Global First® ו-United BusinessFirst® יוכלו ליהנות ממבחר מנות עיקריות באיכות קולינרית גבוהה וביניהן מנות בשר בקר, עוף, דגים ופסטות בסגנון צמחוני.

"השינויים באים לאחר חודשים רבים של עבודה, ועיבוד משוב מלקוחות ומקונגרס השפים שלנו, לצד שורה ארוכה של מבחני טעימות", מסרה סנדרה פינו-בודיסון, סגנית נשיא לשירותי מזון בחברת יונייטד. "מטרתנו היא להעניק לנוסעים שלנו חוויית אוכל משופרת, ברמה איכותית אחידה, ובה-בעת להציע להם מגוון גדול יותר של מנות ואפשרויות".

החוויה הקולינרית של נוסעי מחלקות ה- Premium מתחילה עם מנה של תערובת אגוזים חמים, המוגשים לצד משקה אלכוהולי, בירה, יין או שמפניה. נוסעי מחלקת United Global First ייהנו מארוחה בת שש מנות הכוללת מנת פתיחה, מרק, סלט עם מבחר לחמי גורמה מיוחדים, מנה עיקרית, מנת גבינות ופירות ומנת קינוח. ללקוחות מחלקת United BusinessFirst מוצעת ארוחה בת חמש מנות הכוללת מנת פתיחה, סלט עם מבחר לחמי גורמה, מנה עיקרית, מנת גבינות ופירות ומנת קינוח.

בין המנות והארוחות המוגשות בטיסות אזוריות מסוימות, נכללות מנה ראשונה של סושי וארוחות יפניות בטיסות לערים טוקיו ואוסקה ובחזרה מהן, ומרק אטריות המוגש כארוחה קלה באמצע הטיסה לסין וממנה.

כל הארוחות במחלקות ה- Premium מסתיימות במנת קינוח של גלידה המורכבת במקום, לפי בקשת הנוסע וטעמו האישי, וכן במבחר ליקרים, יין פורט באיכות בינלאומית וקפה טרי המוכן בזמן הטיסה.

חברת יונייטד מציעה את מגוון האפשרויות הקולינריות הללו בטיסותיה הבינלאומיות ארוכות הטווח, בין ארה"ב לאירופה, אפריקה, המזרח התיכון, דרום אמריקה, אסיה ואוסטרליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: