אא

סגן נשיא המכירות של אייר ברלין: "המטרה שלנו להתחרות בכל החברות"

אייר ברלין מכפילה את מספר הטיסות לברלין, החל מה-30 ביוני, ומקווה שחלק מהנוסעים ימשיכו עם החברה ליעדים שלה בכל העולם, במיוחד לארה"ב. מאטס יאקובסון: "היינו המומים שדחו את פתיחת שדה התעופה בברלין".

Shutterstock Shutterstock
חברת אייר ברלין מכפילה את מספר הטיסות שלה מת"א לברלין, החל מה-30 ביוני, לשש טיסות שבועיות ולכבוד כך קיימה היום מסיבת עיתונאים מיוחדת, בהשתתפות נציגה בישראל מוני בר, ומאטס יאקובסון, סגן נשיא המכירות הבינלאומי של החברה.

יאקובסון אמר כי: "המטרה שלנו להתחרות בכל החברות הטסות מישראל, לא רק עם לופטהנזה. יש לנו מוצר טוב, רענן ונוכל להתחרות בשירות ובמחיר".

יאקובסון ציין כי הטיסות החדשות פותחות אפשרויות לטיסות המשך של החברה לניו יורק ולמיאמי וכי: "יש לנו כל הזמן גידול בנוסעים שטסים איתנו מעבר לברלין. אני בטוח שנראה את המשך הגידול".

בנוסף אייר ברלין, טסה כיום שלוש פעמים לוינה, פעמיים בשבוע לדיסלדורף, קלן ומינכן. סך הכל החברה תפעיל מסוף החודש 15 טיסות שבועיות מישראל. בנוסף, החברה החלה להפעיל בשנה האחרונה טיסות בין ברלין לבודפשט, כך שיכולה להציע לישראלים לטוס למגוון יעדים".

יאקובסון הודה כי: "נדהמנו לשמוע את ההודעה על האיחור בפתיחת שדה התעופה בברלין. רק כמה ימים לפני כן הנהלת החברה ביקרה במקום, ואף אחד לא אמר לנו שיש בעיה. יום לפני ההודעה, היינו בשדה, בפגישת עבודה, ואכן אמרו שיש בעיות, אך לא שהדבר יפגע בפתיחה. על ההודעה באיחור הפתיחה למדנו מהתקשורת, לא יכולנו להאמין לכך. נאלצנו להתארגן מבחינה לוגיסטית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: