אא

השר כץ אישר לאל על להפעיל טיסות להנוי, סייגון, וגרנובל ולארקיע למאלמו

שר התחבורה: "מתן האישורים לאל על וארקיע להפעיל טיסות ליעדים חדשים בעולם מבוצע במסגרת יישום תהליך הליברליזציה בענף ההובלה האווירית". יש לציין כי, אל על לא תטוס בעצמה לויאטנם, אלא תחתום הסכם קוד שייר עם חברת התעופה הויאטנמית וככל הנראה, לגרנובל תטוס סאן דור.

Shutterstock Shutterstock
תהליך הליברליזציה בענף התעופה נמשך. שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, אישר היום לחברת אל-על, להפעיל טיסות סדירות מנתב"ג ליעדים נוספים בויאטנם ובצרפת.

השר כץ אישר את בקשת אל על לשמש כמוביל נקוב בקו תל אביב- הנוי ותל אביב- סייגון שבויאטנם וכן בין תל אביב- גרנובל שבצרפת.

יש לציין כי, אל על לא תטוס בעצמה לויאטנם, אלא תחתום הסכם קוד שייר עם חברת התעופה הויאטנמית וככל הנראה, לגרנובל תטוס סאן דור.

מינויה של חברת אל על כמוביל נקוב לשני היעדים שבויאטנם התאפשר בעקבות הסכם תעופה שנחתם בין ישראל לבין ממשלת ויאטנם בשנת 2006, המאפשר לשתי המדינות להפעיל טיסות נוספות בין המדינות.

בנוסף לכך, אישר השר כץ את בקשתה של חברת ארקיע להפעיל טיסות סדירות בין תל אביב למאלמו שבשבדיה. מינויה של ארקיע כמוביל נקוב בקו התאפשר בעקבות הסכם תעופה שנחתם עם שבדיה בשנת 1977.

השר כץ ציין, כי מתן האישורים לחברות אל על וארקיע להפעיל טיסות ליעדים חדשים בעולם מבוצע במסגרת יישום תהליך הליברליזציה בענף ההובלה האווירית שמשרדו מקדם והביא לגידול במספר הטיסות והנוסעים לישראל וממנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: