אא

משה שגב: "יש לאל על את ארוחת הבוקר הטובה מכל חברות התעופה בעולם"

אל על השיקה ארוחת בוקר חדשה לנוסעי המחלקה הראשונה, והשף הראשי של חברת התעופה, קובע נחרצות כי אל על מובילה על שאר המתחרות. שגב עובד כעת על שדרוג ארוחת הצהרים

Shutterstock Shutterstock

"יש לאל על כיום את ארוחת הבוקר הטובה בעולם לנוסעי המחלקה הראשונה בקרב חברות התעופה בעולם", כך אומר ל'פספורטניוז', השף הראשי של אל על, משה שגב, לרגל ההשקה של ארוחת הבוקר החדשה של החברה, ממנה החלו ליהנות בחודש האחרון נוסעי המחלקה הראשונה.



שגב מציין כי הוא טס לא מעט בחברות התעופה בעולם על מנת להשוות, ללמוד, ולכן הוא יכול היה להגיע למסקנה לגבי הרף של ארוחת הבוקר החדשה של החברה.



הארוחה מותגה תחת הכותרת "הבחירה של שגב", כאשר המסר המרכזי הוא שכל הפריטים המוגשים הם הטובים והמשובחים ביותר שנבחרו אישית ע"י שגב, כאשר לכל דבר הוקדשה מחשבה. שגב מציין כי העלות של ארוחת הבוקר החדשה היא כמעט פי שתיים מהעלות של הארוחה שהוגשה עד כה לנוסעי המחלקה הראשונה.



שגב מציין כי: "המטרה המרכזית שעמדה לנגד עינינו היתה בניית תפריט עשיר כמו במסעדה, בידול משאר מחלקות המטוס, חדשנות, יצירת WOW לנוסעים".



בארוחת הבוקר החדשה מוגשים בין השאר: מיצים טבעיים עם פלחי פרי, מבחר גבינות משק גאודה, קממבר, קוויאר ביצי סלמון איכותי, סלומון כבוש ברוטב סילאן, סלט ירקות ישראלי קצוץ, מבחר מאפי בוקר, שקשוקה פיקנטית בסיר אישי, , חביתה, מבחר יוגורטים, צנצנת עוגיות אישית.



יש לציין כי הושקעה מחשבה בכל פריט של הארוחה, החל מצורת ההגשה, הכלים, הפריטים. דיילי המחלקה הראשונה עברו הדרכה אישית מיוחדת ע"י שגב. למרות שלל עיסוקיו, החל מניהול המסעדות בבעלותו, שגב מעורב בכל הפרטים הקשורים לארוחה החדשה, ויודע שהשם שלו חשוף לכל.

שגב מציין כי הוא כבר החל לעבוד בימים אילו על שדרוג ארוחת הצהרים, כאשר הכוונה גם למצב אותה בסטנדרט הגבוה ביותר.




 





הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: