אא

אל על רשמה ירידה ברווח ברבעון השלישי של השנה

החברה הרוויחה 30.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2008 לעומת 40.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וטוענת כי ההוצאות שגדלו על הדלק ב- 61.2 מיליון דולר פגעו בחברה.

Shutterstock Shutterstock

חברת אל על פרסמה הבוקר את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השלישי של שנת 2008. מהם עולה כי החברה רשמה ירידה ברווח הנקי שלה. החברה הרוויחה 30.4 מיליון דולר לעומת 40.7 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. אל על טוענת כי ההוצאות על הדלק שגדלו בצורה דרמטית ל- 214.7 מיליון דולר לעומת 153.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.


גידול של 61.2 מיליון דולר פגעו למעשה ברווחיות של החברה. החברה מדווחת על הכנסות שיא בכל הזמנים של 607 מיליון דולר לעומת 566.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של 7%ההכנסות של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב- 1.64 מיליארד דולר.


לתשומת לב הסוכנים, החברה מדווחת על מכירות בהיקף של 33.3 מיליון דולר באמצעות האינטרנט. יו"ר החברה, איזי בורוביץ אמר בעקבות הדו"ח כי: "למרות קשיים רבים בהם עמדה החברה במהלך השנה, בהם עלייה במחירי הדלק הגולמי והחלשות שער הדולר לעומת השקל, החברה מציגה איתנות פיננסית ועמדה במטרות שהציבה לעצמה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: