אא

חברת DavidShield והפניקס משיקות עמדת שירות בנתב"ג להפעלת ביטוח PassportCard

מנכ"ל קבוצת דיוידשילד: "הואיל ורכישת ביטוחי הנסיעות נעשית בסמיכות זמנים ליציאה לחו"ל, מדובר בשרות חיוני שמאפשר לכל היוצאים לחו"ל להצטייד בכרטיס PassportCard גם אם רכשו את הביטוח שעות ספורות לפני ההמראה".

Shutterstock Shutterstock
חברת דיויד שילד והפניקס השיקו השבוע בנתב"ג עמדה חדשה למסירת כרטיסי PassportCard - הכרטיס המגנטי לביטוח נסיעות לחו"ל . עמדה חדשה זו ממוקמת בשרוול הטיסות של אל על , מול טרקלין המלך דוד ותאויש 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

עמדת PassportCard בנתב"ג הינה נקודת שירות קדמי, עבור סוכני הביטוח ולקוחותיהם.

במסגרת השירותים אותם תספק העמדה, יוכלו לקוחות סוכני הביטוח שעובדים עם החברה ליהנות מאיסוף מהיר של כרטיס ה- PassportCard שלהם, גם אם הם רכשו את הביטוח עד שעתיים בטרם היציאה לחו"ל.
PassportCard נותנת בכך מענה מיידי לכ – 50% מציבור הנוסעים שמבצעים את רכישת ביטוח הנסיעות ביום יומיים שלפני הנסיעה.

אלון קצף, מנכ"ל קבוצת דיוידשילד מסר כי: "הואיל ורכישת ביטוחי הנסיעות נעשית בסמיכות זמנים ליציאה לחו"ל , מדובר בשרות חיוני שמאפשר לכל היוצאים לחו"ל להצטייד בכרטיס PassportCard גם אם רכשו את הביטוח שעות ספורות לפני ההמראה.

אנו פועלים ללא הרף על מנת למצב את PassportCard כפתרון ביטוח הנסיעות הנבחר ע"י סוכני הביטוח ולקוחותיהם המגיעים לקבלת שירות . מעתה, השירות יינתן עד רגע העלייה למטוס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: