אא

איזי ג'ט חצתה את רף חצי מיליון הנוסעים בקווים לישראל

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה: "הנתונים מראים בבירור שפעילותה של איזי ג'ט בקווים שהיא מפעילה לישראל הביאה לעלייה במספר התיירים שהגיעו לישראל מיעדים אלה. איזי ג'ט מוכנה להרחיב את פעילותה בישראל ולהציע יעדים נוספים אולם הדבר תלוי במימוש הסכם שמים פתוחים".

Shutterstock Shutterstock
איזי ג'ט מודיעה כי חצתה את רף 500,000 הנוסעים בקווים שהחברה מפעילה לישראל וממנה. החברה מפעילה קווים לישראל מנובמבר 2009.

איזי ג'ט מפעילה כיום 7 טיסות שבועיות מתל אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. לאחרונה, עקב הביקוש הרב, הודיעה החברה על הוספת שתי טיסות בקו זה והחל מנובמבר 2012 תפעיל 9 טיסות שבועיות ללונדון.

בנוסף, הודיעה איזי ג'ט, כי החל מנובמבר 2012 היא תפעיל שתי טיסות שבועיות מתל אביב למנצ'סטר בימים שני וחמישי. כרטיסים ניתן להזמין כבר עתה באתר החברה.

מלבד בריטניה, איזי ג'ט מפעילה גם שני קווים מתל אביב לשוויץ: ארבע טיסות שבועיות לז'נבה וארבע לבאזל עבור נוסעים למטרות פנאי ועסקים והיא חברת התעופה היחידה שמפעילה טיסות מתל אביב לבאזל שבשוויץ, יעד שהוא צומת בין שלוש מדינות: שוויץ, צרפת וגרמניה.

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה, אמר: "אנו גאים לבשר על שחצינו את רף חצי מיליון הנוסעים בקווים שאנחנו מפעילים לישראל. הנתונים מראים בבירור שפעילותה של איזי ג'ט בקווים שהיא מפעילה לישראל הביאה לעלייה במספר התיירים שהגיעו לישראל מיעדים אלה. איזי ג'ט מוכנה להרחיב את פעילותה בישראל ולהציע יעדים נוספים אולם הדבר תלוי במימוש הסכם שמים פתוחים".

מחירים התחלתיים ליעדים שאיזי ג'ט מפעילה מישראל :

לונדון - תל אביב 117.11 יורו תל אביב - לונדון 63.76 יורו
מנצ'סטר - תל אביב 114.50 יורו תל אביב - מנצ'סטר 41.63 יורו
ז'נבה - תל אביב 30.54 יורו תל אביב - ז'נבה 62.01 יורו
באזל - תל אביב 28.80 יורו תל אביב - באזל 53.28 יורו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: