אא

נחיתת חירום למטוס אל על בלונדון : "זה היה מפחיד מאד"

כך סיפר אחד מנוסעי המטוס ל'פספורטניוז', שלאחר ההמראה שלו אמש מנמל התעופה היתרו נשמע פיצוץ באחד ממנועיו, כאשר פרצה ממנו אש. הנוסעים נכנסו לחרדה, וצוות הטייסים הנחית את המטוס עם שלושה מנועים. הנוסעים הועברו לבית מלון ללא החפצים האישיים.

שוב נחיתת חירום למטוס אל על. הלילה, מטוס ג'מבו 747 אשר המריא משדה התעופה היתרו בלונדון, נאלץ לנחות נחיתת חירום בשדה התעופה, לאחר כשעה, לקראת אחת בלילה, כאשר על הקרקע כוחות הצלה וזאת לאחר שפיצוץ נשמע באחד ממנועיו ואש פרצה ממנו.

כעשרים דקות לאחר ההמראה, שמעו הנוסעים פיצוץ גדול, ובעקבותיו אש פרצה מהמנוע. הנוסעים במטוס נכנסו ללחץ גדול.

הטייסים בראשות קברניט, אילן מרגלית, אלוף משנה במילואים, שנחשב לאחד הטייסים הטובים של אל על, טייס אף 15 במילואים, 17 שנים שנים באל על שמכונה "מרגו" פעלו בקור רוח, והנחיתו את המטוס עם שלושה מנועים.

אחד הנוסעים שהיו על הסיפון סיפר הבוקר ל'פספורטניוז': "זה היה מפחיד מאד, הנוסעים נכנסו ללחץ, יש לציין את הקברניט שפעל במקצועיות רבה ביותר ולא נכנס ללחץ. גם צוות הדיילים, למרות שנראו בלחץ ופחד גדול, תפקדו היטב. אחת הנוסעות לא הרגישה טוב, ונכנסה ללחץ עצום בגלל מה שקרה, אבל אחד הדיילים דאג לסחוב אותה ולהעניק לה טיפול בעזרת אחד הרופאים שהיו במקרה על המטוס".

הנוסעים הועברו למלון סופווטל בשדה התעופה היתרו, ללא החפצים האישיים שלהם. באל על מסרו הבוקר, כי כל הנוסעים יחזרו לארץ תוך יום, ובחברה עושים מאמצים גדולים מאד.

יש לציין כי  מטוס הג'מבו של אל על סובל מלא מעט תקלות בחודשים האחרונים, וכמו כן בשבועות האחרונים, ישנם לא מעט איחורים בטיסות ללונדון וחזרה ממנה, בשל תקלות במטוס זה.

בחודשים האחרונים היו לאל על שתי נחיתות חירום של מטוסיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: