אא

בריטיש איירווייס: שירות חדש לחברי מועדון הנוסע המתמיד Executive Club

לשוחח ולגלוש באינטרנט בחו"ל ללא הגבלה במחיר יומי של 19 יורו בלבד. השירות החדש, המאפשר חיבור של 5 משתמשים שונים, יוצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד Executive Club של בריטיש איירווייס.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה בריטיש איירווייס יוצאת בהצעה לשוק הישראלי: טוסו ותוכלו לשוחח ולגלוש באינטרנט בחו"ל ללא הגבלה במחיר של 19 יורו בלבד ליום, בשיטת "לא גלשת – לא שילמת". השירות החדש יוצע לחברי מועדון הנוסע המתמיד Executive Club של בריטיש איירווייס.

לפי ההצעה, יוכל כל נוסע לקבל נתב סלולרי בינלאומי שמאפשר לחבר עד 5 משתמשים שונים בטלפונים סלולריים, iPAD או מחשב נייד, לגלישה בלתי תלויה ברשתות WiFi או בחיבורים קוויים, בכל מקום ובכל זמן ותוך ניידות מלאה.

באמצעות חבילת הגלישה ייהנו נוסעי בריטיש איירווייס מחסכון של 90% בעלויות הגלישה הסלולארית בחו"ל ומשליטה מלאה על העלויות, הודות למערכת ניהול החשבון האישית, המספקת דיווח שימוש בזמן אמת.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "הנוסעים המתמידים של בריטיש איירווייס נהנים משירות איכותי ומיתרונות ייחודיים לא רק במהלך הטיסה – ואנו גאים להציע להם עתה את היכולת לטייל או לעבוד בחו"ל 'בראש שקט', מבלי לדאוג לעלויות החיבור הסלולרי".

השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה בין בריטיש איירווייס לחברת הישראלית Webbing.

באמצעות חיבור האינטרנט של חברת Webbing ניתן יוכלו נוסעי בריטיש איירווייס לחסוך בשיחות והודעות SMS בעזרת אפליקציות שונות כגון סקייפ וייבר ו- Whatsapp.

לפי ההסכם, הנתב, שעלותו כ-110 יורו, יינתן חינם ללקוחות בריטיש איירווייס, שיהיו בנוסף פטורים מדמי חבר חודשיים המסתכמים בכ-80 יורו לשנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: