אא

איזי ג'ט ויוניסף ישתפו פעולה להצלת חייהם של ילדים ברחבי העולם

היוזמה המשותפת החלה לפעול משבוע שעבר והיא פרושה לאורך כל הרשת הפאן-אירופית של איזי ג'ט. היוזמה הקרויה "שינוי לתמיד", תאפשר לנוסעי איזי ג'ט הטסים בקיץ הקרוב לתמוך בעבודתו מצילת החיים של ארגון יוניסף.

Shutterstock Shutterstock
איזי ג'ט תשתף פעולה עם יוניסף , הארגון הבינלאומי המוביל הפועל למען הצלת ילדים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה יאפשר לנופשים ולנוסעים העסקיים של איזי ג'ט לסייע בהצלת חיי ילדים בכל פעם שהם טסים עם איזי ג'ט בקיץ הקרוב.

היוזמה המשותפת החלה לפעול משבוע שעבר והיא פרושה לאורך כל הרשת הפאן-אירופית של איזי ג'ט, הכוללת 600 נתיבים לאורך 30 מדינות. היוזמה הקרויה "שינוי לתמיד" תאפשר לנוסעי איזי ג'ט הטסים בקיץ הקרוב לתמוך בעבודתו מצילת החיים של ארגון יוניסף. על ידי פעולה פשוטה של הכנסת עודפי המטבעות או השטרות לשקית "שינוי לתמיד" שתימצא בכל אחת מ- 1200 הטיסות שאיזי ג'ט מפעילה מדי יום, יוכלו הנוסעים לשנות את גורלם של הילדים.

בכל יום כ- 4000 ילדים מתים ממחלות קטלניות שאותן ניתן למנוע כמו חצבת, פוליו או מלריה:

1 ליש"ט יכולה לממן חיסון שיכול להגן על ילד משש מחלות קטלניות.

עודף של 4 ליש"ט , שמוכנס לשקית "שינוי לתמיד", יוכל לסייע ברכישת רשת נגד יתושים, שתגן על ילד ובני משפחה אחרים ממלריה ללמעלה מחמש שנים.

מנכ"ל איזי ג'ט, קרולין מקול אמרה: "אנו גאים לתמוך ביוניסף. אנו בטוחים שמיליוני לקוחותינו יבינו את חשיבות היוזמה הזאת, שמטרתה לגייס כסף רב לסייע ליוניסף במשימתו החשובה להצלת חייהם של אלפים רבים של ילדים ברחבי העולם".

"כל אחד באיזי ג'ט, החל מאנוכי ועד אנשי צוות המטוס, טייסים ומהנדסים, תומכים באופן מוחלט בשותפות עם יוניסף ואנו רוצים להודות מראש לכל הנוסעים שלנו עבור התמיכה שלהם - לירה שטרלינג אחת בלבד יכולה לסייע באספקת חיסון שיכול להגן על ילד מפני שש מחלות קטלניות".

לילה פקלה, מנהלת תרומות פרטיות ושיתופי פעולה ביוניסף, אמרה: "אנו נרגשים לעבוד עם איזי ג'ט. יחד נוכל להציל חייהם של רבבות ילדים. עם רוחב הלב והתמיכה של נוסעי איזי ג'ט, יוניסף יוכל להגיע לאלפי ילדים ולהעניק להם סיוע שיאפשר להם לשרוד ולשגשג".

יוזמת "שינוי לתמיד" תופעל בכל טיסות איזי ג'ט במהלך הקיץ והחורף. עד כה גייס יוניסף 53 מיליון ליש"ט למען ילדים בסכנה במסגרת "שינוי לתמיד" על ידי שיתופי פעולה עם חברות תעופה מובילות ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: