אא

ארקיע חתמה הסכם לרכישת ארבעה מטוסי איירבוס A321neo

מנכ"ל ארקיע: "ה-A321 neo, מתאים באופן מושלם לאסטרטגיה שלנו הצופה גידול בתנועה ליעדי אירופה. המטוסים החדשים יעניקו לנוסעים סטנדרטים חדשים של נוחות"

Shutterstock Shutterstock
בתום מו"מ ממושך הודיע אתמול מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, על חתימת הסכם לרכישת ארבעה מטוסי איירבוס neo321A .

המטוסים החדשים שיימסרו לארקיע בתצורה של 220 מושבים, עתידים להשתלב בפעילות הבינלאומית והפנים ארצית של ארקיע, ולתת מענה לתחרות מצד חברות תעופה בינלאומיות.

לדברי מנכ"ל ארקיע, גדי טפר, המטוסים החדשים עתידים להגדיל משמעותית את אפקטיביות הצי של ארקיע: "ה - A321 neo, מתאים באופן מושלם לאסטרטגיה שלנו הצופה גידול בתנועה ליעדי אירופה. המטוסים החדשים יעניקו לנוסעים סטנדרטים חדשים של נוחות, תוך הגדלת נפח הפעילות לטובת עובדי החברה ויצירת ערך עבור בעלי המניות".

ניר דגן, המשנה למנכ"ל ארקיע, מסר כי בימים אלה מתחילה ארקיע בהקמת תשתית למרכז תחזוקה אזורי למטוסי איירבוס בנתב"ג . מרכז התחזוקה האזורי יוקם בשיתוף חברת איירבוס ומשרד התמ"ת .

סדרת ה -neo העתידה להיכנס לשירות בחברות תעופה בעולם בשנת 2015 היא סדרה הנחשבת חסכונית וירוקה, ומתאפיינת במנועים ובטכנולוגיה חדישה העתידה להביא לירידה של 15 אחוז בשריפת דלק, לחיסכון לחברת התעופה, ולהפחתת זיהום האוויר. המטוסים מסדרה זו יאופיינו גם ברמות רעש מופחתות.

רש"ת מסרה בתגובה: רשות שדות התעופה צפויה לצאת במכרז להקמת מכון בדק למטוסים, וכל חברה שתעמוד בקריטריונים תוכל להשתתף בו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: