אא

שינויים בלופטהנזה בקו לתל אביב

כחלק מהמאמצים להגדיל את הרווחיות הגלובאלית של פעילות הצי, הוחלט שמטוסים המשרתים קווים ארוכי טווח, יופעלו רק בטיסות ליעדים ארוכי טווח ולא בקווים קצרים, כגון תל אביב

Shutterstock Shutterstock

חברת התעופה לופטהנזה הודיעה כי הינה פועלת בימים אלו לפי תוכנית לרכישת מטוסים חדישים וחסכוניים בדלק בהשקעת ענק , מה שיאפשר לחברה להרחיב בשנים ההבאות את פעילותה ולהציע ללקוחותיה בארץ ומסביב לעולם את פריסת היעדים הרחבה ביותר.

במסגרת ההכנות הרב שנתיות להשקעה זאת ו"כחלק ממאמציה של לופטהנזה להגדיל את הרווחיות הגלובאלית של פעילות הצי " ,הוחלט שמטוסים המשרתים קווים ארוכי טווח יופעלו אך ורק בטיסות ליעדים ארוכי טווח ולא בקווים קצרים יחסית, כמו מפרנקפורט וממינכן לתל אביב .

החל מעונת החורף הקרובה , טיסות לופטהנזה מפרנקפורט וממינכן לישראל יופעלו על-ידי מטוסים צרי גוף מדגם איירבוס 321A . מטוס מדגם איירבוס A320 כבר משרת את הקו החדש מברלין לנתב"ג.

כתוצאה מהשינוי  לופטהנזה תוכל להקדים את טיסת הלילה היומית מפרנקפורט לתל אביב במספר שעות ל-7:30 בערב ,מה שייאפשר למטוס לנחות בארץ בסביבות חצות, במקום 3:30 בבוקר.


השינוי יביא לירידה של 15 אחוז בקיבולת מושבי הנוסעים במטוסי החברה בטיסות לארץ וממנה .


בלופטהנזה מציינים כי מתחילת יוני החברה מפעילה 21 טיסות שבועיות בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן וברלין , המהווה 50% עלייה בתדירויות מאז שנת 2009 בה הופעלו רק 14 טיסות שבועיות בקו פרנקפורט – תל אביב . 


מלופטהנזה נמסר  כי בכוונתם להמשיך ולתגבר את מערך הטיסות לארץ וממנה וכי יפנו לרשויות בגרמניה על-מנת לפתוח מחדש את הסכמי התעופה בין ישראל לגרמניה, על מנת להוסיף טיסות על קווים קיימים ולפתוח יעדים חדשים .

בהודעת החברה נמסר בין היתר כי : "השוק הישראלי תמיד היה ותמיד יהיה בעל חשיבות ממדרגה ראשונה עבור לופטהנזה. מאז תחילת יוני החברה מפעילה 21 טיסות שבועיות בין תל אביב לפרנקפורט, מינכן וברלין. מדובר במספר חסר תקדים של טיסת עבור לופטהנזה, המהווה 50% עלייה בתדירויות מאז שנת 2009 בה הופעלו רק 14 טיסות שבועיות בקו פרנקפורט –תל אביב ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: