אא

אייר ברלין : אפליקציית פייסבוק "לחוות את ברלין"

במסגרתה מגרילה החברה נסיעות לברלין בשווי של 15,000 אירו. הפרס לזוכה ול-5 מחבריו - טיסות מ-162 יעדים של אייר ברלין מרחבי העולם.

Shutterstock Shutterstock
airberlin ו-visitBerlin משיקים הגרלה דרך האפליקציה החדשה "לחוות את ברלין" בפייסבוק. לכל אוהבי ברלין ניתנת האפשרות לנסוע לברלין יחד עם חמישה מחבריהם מרשת הפייסבוק.

בורקהרד קיקר, מנכ"ל visitBerlin: "באמצעות קמפיין זה בפייסבוק, אנו רוצים לעודד את תומכינו וחבריהם לנסוע לטיול בברלין. ככלי שיווקי חשוב ויעיל לעיר הבירה, נולד עמוד העיר ברלין facebook.com/Berlin בדצמבר 2009 על ידי be Berlin, המנוהל יחד עם visitBerlin".

פאול גרגורוביץ', מנהל השיווק של airberlin, מסביר: "באמצעות רשת היעדים הגלובלית שלנו והאפליקציה החדשה, אנו מאפשרים לשישה חברים אוהבי טיולים, המפוזרים במקומות שונים בעולם, לבלות יחדיו בברלין ולהכיר את העיר המרכזית הזאת לעומקה".

העיקרון הוא להזמין מעכשיו חמישה חברים מכל העולם ל-facebook.com/Berlin ו-facebook.com/airberlin ולזכות בנסיעות לברלין בשווי של 15,000 יורו. הפרס: לזוכה ולחמשת חבריו יעניקו ארגוני התיירות טיסות מ-162 יעדים של airberlin ובנוסף, עד חמישה לילות במלון חמישה כוכבים קונקורד. בנוסף יקבלו  כרטיס תיירים בשם Berlin WelcomeCard ותכנית ייחודית ומקיפה בברלין – טיול קולינרי ב-"Kietz", ביקור במגדל הטלוויזיה של ברלין ובמוזיאון ה-"Deutsche Currywurst" , סיור בעיר ושובר לבשמים מהחנות המובחרת "גברת טוני" בברלין. 

ניתן להשתתף בהגרלה עד ה- 10 לאוגוסט. הנרשמים בשני עמודי הפייסבוק מכפילים את סיכויי הזכייה שלהם. תאריכי הנסיעה לברלין הינם בין 1 לספטמבר ועד ה-30 בדצמבר 2012.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: