אא

שיתוף פעולה ראשון בין ישראייר ולזכיינית ערוץ 2 "רשת"

סמנכ"ל השיווק של ישראייר: "החבירה לזכיינית "רשת", מאפשרת לנו להציע למאות אלפי לקוחותינו הטסים עימנו בטיסות הבינלאומיות חווית טיסה מהנה יותר. פעולה זו נעשית בהמשך לשיתופי הפעולה שאנו מקיימים עם חברות ישראליות מובילות".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ישראייר חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם זכיינית ערוץ 2 , "רשת", במסגרתו תרחיב את נושא התוכן בטיסותיה הבינלאומיות החל מחודש אוגוסט הקרוב.

ההסכם בין ישראייר ל"רשת", נחתם לתקופה של שנה וכולל 4 מגזינים טלוויזיוניים. התכנים במגזין יתחלפו אחת לשלושה חודשים, אורך כל מגזין כשעתיים וחצי, ובכל כיוון טיסה משודרים פרקים שונים. כל התכנים ילוו בתרגום לאנגלית ורוסית.

הנוסעים יוכלו ליהנות ממגוון תכניות של "רשת" אשר יוקרנו בהתאם לאורך הטיסה.

בין תכני "רשת" שישודרו, גם קטעים נבחרים מהתכנית "צחוק מהעבודה", פרקים מהסדרה "החיים זה לא הכל", פרקים מסדרת הדרמה החדשה "קטמנדו" וכן תוכנית חדשה שטרם עלתה לשידור בערוץ 2 , "פסיכו" של נמרוד הראל.

נוסעי ישראייר יוכלו ליהנות גם מקליפים של מתמודדי THE VOICE .

דורי שושן סמנכ"ל השיווק של ישראייר מסר: "החבירה לזכיינית "רשת", מאפשרת לנו להציע למאות אלפי לקוחותינו הטסים עימנו בטיסות הבינלאומיות חווית טיסה מהנה יותר. פעולה זו נעשית בהמשך לשיתופי הפעולה שאנו מקיימים עם חברות ישראליות מובילות במטרה להעניק לנוסע את חווית הטיסה הטובה והאיכותית".

אילן טוביהו, משנה למנכ"ל רשת: "אנו שמחים לאפשר לנוסעי ישראייר ליהנות ממגוון התכנים שלנו, גם במהלך טיסותיהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: