אא

אל על : הסכם השמים הפתוחים עלול להשפיע לרעה על החברה

באל על בהודעה לבורסה יוצאים נגד הסכם השמים הפתוחים, וגם "עוקצים" את משרד התחבורה על כך שנודע להם על החתימה מהתקשורת.

בחברת אל על יוצאים נגד הסכם השמים הפתוחים ומההשלכות שלו על החברה. החברה הוציאה אתמול בערב הודעה לבורסה לניירות ערך. בחברה "עוקצים" את משרד התחבורה על כך שנודע לה על ההסכם דרך התקשורת.

"בהמשך לפירוט בסעיף 7.1.10 לפרק א' בדו"ח התקופתי ליום 31 בדצמבר 2011 בדבר הסכם "שמיים פתוחים" עם האיחוד האירופי, מתכבדת החברה להודיע כי ביום 30 ביולי 2012 נודע לה מהודעה לעיתונות שפורסמה על ידי משרד התחבורה, כי מדינת ישראל והאיחוד האירופי חתמו הבוקר בראשי תיבות על הסכם תעופה גלובאלי אחיד מול האיחוד האירופי, הידוע בכינויו הסכם "שמיים פתוחים".

באל על מציינים בהודעה כי: "החברה, יחד עם חברות תעופה ישראליות אחרות, הביעה את עמדתה בפני רשות התעופה האזרחית ובפני שר התחבורה, כי קודם לחתימה על הסכם שמיים פתוחים צריכים להתקיים מספר תנאים, אשר טרם התקיימו או מולאו, אשר חיוניים, לטענת החברה, על מנת לאפשר לחברות התעופה הישראליות תחרות על בסיס הוגן ושוויוני, כמפורט בדו"ח התקופתי של החברה לשנת 2011".

באל על מזהירים ומציינים כי: "החברה נערכת להתמודדות עם המצב לאור הערכתה, כי החתימה על הסכם השמיים הפתוחים עלולה להשפיע לרעה על חברות התעופה הישראליות וביניהן גם החברה וזאת עקב החרפה נוספת במצב התחרות, ריבוי מובילים וקיבולת שהסכם השמיים הפתוחים יביא איתו וחוסר יכולת מצד חברות התעופה הישראליות לממש באופן שווה את זכויות הטיס מכח הסכם השמיים הפתוחים".

להלן תגובת חברת התעופה איזי ג'ט לחתימה בר"ת על הסכם שמים פתוחים:


איזי ג'ט מקדמת בברכה את החלטת שר התחבורה מר ישראל כץ לחתום בראשי תיבות על הסכם שמים פתוחים. איזי ג'ט, שרואה את פעילותה בישראל לטווח ארוך, הודיעה מספר פעמים על רצונה להרחיב את השירות לישראל מיעדים נוספים באירופה.
בשלב זה, אנו קוראים לישראל ולאיחוד האירופי ליישם במהירות את הסכם השמים הפתוחים על מנת שנוכל להרחיב את השירות ולהגדיל את מספר המבקרים בישראל. איזי ג'ט עושה הכל כדי להפוך את חוויית הטיסה לקלה ומשלמת ביותר ללקוחותיה בכל רחבי אירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: