אא

עלייה של 25% בחודש יולי במספר הנוסעים בחברת ישראייר לאילת

זאת לעומת חודש יולי 2011, עפ"י נתוני רש"ת. דורי שושן: קיימים מספר גורמים, שמובילים להצלחה המתמשכת של ישראייר, שהגיעה לשיאה בחודש האחרון, בהם: איכות המוצר, עליה גדולה במספר הלקוחות, שהזמינו חבילות משולבות ומבצעים אטרקטיביים

בשישה חודשים האחרונים חברת ישראייר הגדילה באופן עקבי ומשמעותי את נתח השוק שלה. בחודש יולי האחרון נרשם גידול של 25% במספר הטסים לאילת עם החברה, זאת לעומת חודש יולי 2011.

עפ"י נתוני רשות שדות התעופה, בנושא פעילות הפנים ארצית בחודש יולי, ישראייר הטיסה כ-44,717 נוסעים, מתוך 135,488 נוסעים שטסו לאילת וממנה. ישראייר עלתה בעקבות הזינוק הזה לנתח שוק של 33% מכלל הנוסעים בקו זה.

ביולי שנה שעברה הטיסה ישראייר 35,878 נוסעים מתוך 126,972 נוסעים שטסו לאילת וממנה, ונתח השוק שלה היה 28%. כך שאם לוקחים את סך הנתונים לעומת יולי שנה שעברה החברה גדלה ב-17% בנתח השוק שלה.

סמנכ"ל השיווק של ישראייר, דורי שושן, מסר בתגובה: "קיימים מספר גורמים, שמובילים להצלחה המתמשכת של ישראייר, שהגיעה לשיאה בחודש האחרון: איכות המוצר ועליה גדולה במיוחד במספר הלקוחות, שהזמינו חבילות משולבות של טיסה ובית מלון , מבצעים אטרקטיביים לתושבי המרכז ובמיוחד לתושבי אילת, המהווים קהל קבוע וגדל בטיסותיה".

עוד הוסיף שושן: "ישראייר שידרגה את צי המטוסים שלה בשנה האחרונה ומחזיקה את המטוסים החדישים ביותר בישראל , גורם המשפיע באופן משמעותי על חווית הטיסה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: