אא

אייר ברלין : תהליך נוסף של חסכון בדלק והפחתה בפליטת פחמן דו חמצני

בעקבות החלפת המכולות הקיימות למכולות חדישות וקלות, המורידות את המשקל במטוס בכ-200 ק"ג. כך חוסכות כ-300,000 ליטר דלק בשנה למטוס

Shutterstock Shutterstock
צי המכולות של אייר ברלין עובר תהליך מודרניזציה בו תתחיל לנצל את הקונטיינרים הקלי משקל בפעם הראשונה. עד כה הוחלפו מעל ל- 750 יחידות קלות בהצלחה. השימוש בהם מוריד בצורה ישירה את משקל הטיסה ב-200 קילוגרמים אשר כך חוסכים 30,000 ליטרים של דלק לשנה עבור כל מטוס. המשמעות היא בשכלול היא שבכל שנה יש הפחתת של 1,100 טונות של פחמן דו חמצני בשנה בפליטה לסביבה.

Jettainer, ספקית ציוד המטען הגדולה בעולם, הפכה את השימוש בקונטיינרים הקלים במטוסי אייר בוס A330-300 וA330-200 לאפשרי בטיסות ארוכות טווח. החברה תוביל את מהלך היישום של מכולות המטען לחברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה. Jettainer, עבדה בעבר בצמוד לשותפתה  Etihad Airways של אייר ברלין, אשר יוצרת סינרגיה לוגיסטית לשתי חברות התעופה – בייחוד בשדות התעופה בברלין, דיסלדורף, אבו דאבי וניו יורק. כל מכולת משא מגיעה בממוצע לכ- 90,000 טיסות בשנה. בנוסף למטען, הקונטיינרים של אייר ברלין, מעבירים גם מטען שנקרא "belly cargo" , כלומר בבטן מטוסי הנוסעים.

"בכל פעם שניתן להוריד במשקל, אנו משתמשים בפחות דלק וכך מקלים על המעמסה עבור הסביבה", ציין הלמוט הימלריך מנהל תפעול ראשי עבור אייר ברלין. "המכולות הקלות הן מרכיב חדש במדידות "היעילות הסביבתית בטיסה", אשר אנו נרחיב השנה להשגת מטרתנו להפחתת צריכת הדלק ל3.4 ליטרים של דלק עבור כל 100 נוסעים לקילומטר .

"אנו גאים להיות אחראים לניהול ולתחזוק העולמי של צי המטען וההובלה של אייר ברלין. השימוש המתמיד של המכולות הקלים המודרניים שלנו לא רק יפחיתו את העלויות עבור אייר ברלין, אלא גם תוביל להפחתה משמעותית של פליטה מזיקה", אמר אלכסנדר פלומכר, מנהל תחזוקה של Jettainer GmbH.

בנוסף ליתרונות המשקל של המכולות הקלות, המכולות מתגאות מהרכב חומרים ותחליפים מודרניים. המכולות חזקות יותר, עמידות יותר, וזקוקות לפחות פעולות תחזוק. המשמעות היא שלמכולות זמן חיים ארוך יותר ותדירות שימוש גבוהה יותר באופן משמעותי. במקרה של החלפת המכולות, הן אפילו ניתנות למחזור בצורה מלאה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: