אא

יונייטד איירליינס מציעה מחלקת תיירים משודרגת

במסעדת 'כתית' בתל אביב, לצד מטעמי השף מאיר אדוני, בישר אבי פרידמן, מנכ"ל החברה בישראל, על המחלקה החדשה המציעה מושבים משופרים המעניקים לנוסע 15 ס"מ נוספים של מרווח רגליים.

Shutterstock Shutterstock

מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן, ושף העל מאיר אדוני, חגגו היום את השקת מחלקת האקונומי פלוס של יונייטד על הקו תל אביב ניו יורק. בעוד פרידמן סיפר על המושבים המשופרים המעניקים לנוסע 15 ס"מ נוספים של מרווח רגליים, הגיש אדוני ממבחר מנות ויינות הבית במסעדת 'כתית'. השניים גם הודיעו על שתוף פעולה ביניהם: אדוני יצטרף אל קונגרס השפים הישראלי של יונייטד איירליינס ויטביע את חותמו על המנות הכשרות בכל המחלקות.


החל ממחר, יום שלישי, 14 באוגוסט 2012, מציגה יונייטד איירליינס בקו לישראל את מחלקת התיירים המשודרגת ה -   ®Economy Plus. המחלקה החדשה ממוקמת בין מחלקת ®United Economy למחלקת העסקים ®United BusinessFirst, ומציעה מושבים המקנים מרווח רגליים מוגדל באופן משמעותי.

המושבים המשופרים מעניקים לנוסע 15 ס"מ נוספים של מרווח רגליים.

ניתן לרכוש מושבים במחלקת ®Economy Plus בעת הזמנת הטיסה או ישירות באתר החברה, וכן בדלפקי החברה בשדות התעופה, במחיר שינוע בין 109-129 דולר לנוסע בקו תל אביב / ניו יורק.

בקו זה מפעילה כעת יונייטד איירליינס את מטוס הבואינג 777 בתצורת המושבים הבאה: 145 מושבים במחלקת ®United Economy, 72 מושבים במחלקת ה- ®Economy Plus ו- 50 מושבים במחלקת ה- ®United BusinessFirst .

חברים בתכנית הנאמנות MILEAGEPLUS®  במעמד ®Premier היוקרתי זכאים לקבל מושבים אלו ללא תשלום נוסף.

חברי התכנית בעלי מעמד ®K1  Premier ו- Platinum Premier, יוכלו להזמין מושבים אלו בעת הזמנת טיסתם, עבור עצמם בתוספת שמונה נוסעים נלווים.

לקוחות המחזיקים בכרטיס Premier gold זכאים להזמין מושבים אלה מראש, עבור עצמם בתוספת נוסע נלווה אחד.
לקוחות בעלי כרטיס Premier Silver ונוסע נלווה אחד, זכאים ליהנות ממושבים אלה על בסיס מקום פנוי בעת הבידוק לטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: