אא

עמיקם כהן : "ברגע שייפול טיל אירני לא יהיו פה חברות זרות"

כך הזהיר יו"ר חברת אל על את חברי ועדת הכלכלה של הכנסת שסיירו אתמול במתקני אל על ודנו עם הנהלת החברה על הסכם השמים הפתוחים

Shutterstock Shutterstock
יו"ר חברת אל על, עמיקם כהן, הזהיר אתמול את חברי וועדת הכלכלה של הכנסת מפני ההשלכות של הסכם השמים הפתוחים, ובהקשר האירני הוסיף : "ברגע שייפול טיל אירני לא יהיו פה חברות זרות".

חברי הוועדה שערכו אתמול סיור במתקני אל על , פגשו את היו"ר עמיקם כהן והמנכ"ל אליעזר שקדי . ח"כ יואל חסון אמר כי: "אי אפשר להתייחס לחברות התעופה כמו אל חברות הסלולר", חסון ציין כי הוא חושש שהחתימה על ההסכם נעשתה לאחר שהחלה עבודת המטה, והיה קשה לאנשים לחזור אחורה בגלל בעיית אגו. חסון הוסיף ואמר כי אינו מתנגד להסכם, אך הביע חשש מתוצאות ההסכם "אפשר וצריך לעצור את הדבר הזה".

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה הכהן ציין כי המרכיב המרכזי בפתרון הבעיה של ההסכם היא הממשלה, וכי שר התחבורה הביע נכונות להגיע לישיבת הוועדה שתדון בנושא.

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי אמר כי: "הסכם השמים הפתוחים במתכונת הנוכחית לא מאפשר לנו להתחרות. אל על לא זוכה לתחרות עם החברות הזרות בתנאים שווים". שקדי הזכיר לחברי הוועדה, כי היא דרשה שתוגש לה עבודה כלכלית לפני החתימה על ההסכם, והדבר לא נעשה.

על הסכם השמים הפתוחים אמר עמיקם כהן : "אולי בטווח הקצר תהיה הוזלה במחירים, אך בטווח הארוך, החברות הקטנות יקרסו והגדולות יעלו מחירים ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: